4 Nye billeder.
Fra : AEK

Dato : 15-11-02 23:58

Hejsa !

Hvis I har lyst til at se et par nye billeder af rødderne, kan de ses her :

http://medlem.jubii.dk/hexenskatte/photoalbum6.html

God weekend til alle.

/ Anya

Denne mail er scannet af NAV2002 .

Fra : marianne hellemose

Dato : 16-11-02 08:53

Dejlige billeder, skulle hilse fra Fnugger og sige at Oscar
er en umanerlig flot kat med en dejlig figur *GGGG*

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : AEK

Dato : 16-11-02 12:59

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:ar4tpb$l2j$1@sunsite.dk...

> Dejlige billeder,

Takker.

> skulle hilse fra Fnugger og sige at Oscar
> er en umanerlig flot kat med en dejlig figur *GGGG*

Fnugger har netop redder Oscars dag. Han synes selv, at han er MEGET yndig.
Det synes hans søde dyrlæge også, men der må gerne ryge ½ -1 kg., uden hun
ville blive ked af det

Fra : Eva Schmidt

Dato : 16-11-02 10:23

AEK <5678SLETTES@jubiipost.dk> skrev i en
> Hejsa !
>
> Hvis I har lyst til at se et par nye billeder af rødderne, kan de ses her
> [...]

Skulle hilse fra Oscars klon Nikita og sige, at han er fuldstændig som han
skal være, ikke et gram overflødigt fedt!!!
Flot fyr, nemlig!!

Det er faktisk utroligt som Oscar og Nikita ligner hinanden. Hun er også
sort med en lille fiks "medaljon" på brystet og hun har også lidt hvide hår
på sin lille mavse!

Hun vil ikke høre tale om, at hun er lettere overvægtig, nej hun er
klædeligt buttet, er hun!

Og hvad, man elsker jo hvert gram af dem, ikke??

mvh Eva

Fra : AEK

Dato : 16-11-02 13:06

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Skulle hilse fra Oscars klon Nikita og sige, at han er fuldstændig som han
> skal være, ikke et gram overflødigt fedt!!!
> Flot fyr, nemlig!!

Oscar er glad for at Nikita har smag. Oscar stortrives, så hvad betyder ½ -
1 kg. ?
Dog er dyrlægen & mor af en anden mening.....

> Det er faktisk utroligt som Oscar og Nikita ligner hinanden. Hun er også
> sort med en lille fiks "medaljon" på brystet og hun har også lidt hvide
hår
> på sin lille mavse!

Hej Eva !
Det var da for vildt at se Nikita !
Oscar & Nikita er er som snydt ud af næsen på hinanden.
Jeg var nær trillet ned af stolen, da jeg så billedet af hende.

> Hun vil ikke høre tale om, at hun er lettere overvægtig, nej hun er
> klædeligt buttet, er hun!

Det samme mener Oscar.

> Og hvad, man elsker jo hvert gram af dem, ikke??

Naturligvis )))

/ Anya

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 17-11-02 20:56

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Oscar & Nikita er er som snydt ud af næsen på hinanden.
> Jeg var nær trillet ned af stolen, da jeg så billedet af hende.

*LOL* Sidst Jack var ved dyrlægen for at blive vaccineret, havde dyrlægen
sagt at han var lidt tyk, men "på en charmerende måde" *suk* Prøv og spørge
om John hiver dét frem hver gang jeg påpeger at Jack er blevet FED. Jeg vil
osse ha' en læge der siger at jeg er tyk på en charmerende måde *G*

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Eva Schmidt

Dato : 17-11-02 21:35

> [...]
vil
> osse ha' en læge der siger at jeg er tyk på en charmerende måde *G*

Ja, sådan en læge kunne jeg absolut også godt bruge *GG*

Nikita går og pønser på at starte en klub, der skulle hedde noget i retning
af "Big, black, but beautiful".

Var det mon noget for Oscar og Jack???

Gad vide om sorte katte suger kalorier til sig hurtigere end andre?

mvh Eva

Fra : Ann K.

Dato : 18-11-02 00:06

>Nikita går og pønser på at starte en klub, der skulle hedde noget i
retning
>af "Big, black, but beautiful".
>Var det mon noget for Oscar og Jack???

Ranje vil osse være med!!!!
Nå ja - forudsat at motto'et bliver "Big FAT black, but beautiful"
Mvh Ann - der må indrømme at Ranje ikke er tyk på den charmerende
måde... han er FED og charmerende *sss*

Fra : Eva Schmidt

Dato : 18-11-02 07:28

> Ranje vil osse være med!!!!
> Nå ja - forudsat at motto'et bliver "Big FAT black, but beautiful"
> Mvh Ann - der må indrømme at Ranje ikke er tyk på den charmerende
> måde... han er FED og charmerende *sss*

Ranje er mere end velkommen i klubben!
Men Nikita siger, at han overhovedet ikke skal høre på det sludder om, at
han er fed, han er, ligesom hun selv, klædeligt buttet!!!
Så ordet "fat" kommer IKKE med, det ord kender Nikita overhovedet ikke!!!
Både dyrlægen og jeg selv, har prøvet at fortælle damen, at et vægttab på
omkring 1 kilo ville pynte gevaldigt, men det synes hun altså ikke!
Og det hjælper jo ikke,at hun nu har set, at indtil flere lækre fyre også er
ved temmelig godt huld!

mvh Eva

PS. Nikita sender mange hilsner til de dejlige drenge Oscar, Jack og Ranje!!

Fra : Ann K.

Dato : 18-11-02 19:01

Ranje takker for sit medlemskab
Men han har nu en dyrlæge, som ikke kalder ham tyk på den charmerende
måde... Næ, nej - hun spørger om ikke det er på tide at man kan se, at
han har ben???

Mvh Ann - der gerne ser at Ranje smider de der 3 ½ kilo han vejer for
meget... en skønne dag får jeg en diskusprolaps, når han skal løftes

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 19-11-02 13:46

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> ved temmelig godt huld!
>
> mvh Eva
>
> PS. Nikita sender mange hilsner til de dejlige drenge Oscar, Jack og

=====

Hej der.

Jamen søde venner: Husk Katteguden Garfields ord: "Rundt er smukt!"

MvH Aragorn_dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 19-11-02 14:21

Aragorn skrev
<Jamen søde venner: Husk Katteguden Garfields ord: "Rundt er smukt!" >

Yeps, Garfield er ikke overvægtig han er "underhøj"

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 18-11-02 11:03

Eva Schmidt skriver:

> Gad vide om sorte katte suger kalorier til sig hurtigere end andre?

Tjah, ud af vores 8 katte er én ret overvægtig, og det er .... den sort-hvide
Fuffer!
Så jeg støtter din teori!
Dorthe
http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=21745&kode=

Fra : Ida

Dato : 18-11-02 11:06

Hej Dorthe
Din tortie ( Mathilde ? ) har nogle helt vidunderlige farver.. meget smuk
dame

Ida

--
DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk -killinger til salg

Fra : Pernille Scharff

Dato : 18-11-02 11:14

Jah, den støtter vi også...hos os er det nemlig også kun Ce'Nedra
(sort/hvid) der har tendenser til at blive lidt rund *G*

/Pernille
www.garion.dk

Fra : Niels Peter

Dato : 18-11-02 11:36

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:ar8udc$mu7$1@sunsite.dk...

> Gad vide om sorte katte suger kalorier til sig hurtigere end andre?

Den køber jeg ikke - den suverænt tykkeste kat her i huset er hvid som sne - bildbevis:

http://www.bluewhite.dk/images/Backpacker.jpg

Niels Peter

Fra : Leyna

Dato : 18-11-02 14:52

On Mon, 18 Nov 2002 11:35:50 +0100, "Niels Peter" <mail@bluewhite.dk>
wrote:

>Den køber jeg ikke - den suverænt tykkeste kat her i huset er hvid som sne - bildbevis:
>
>http://www.bluewhite.dk/images/Backpacker.jpg

Wauv... Stort er flot! *G*
Mini er nu også en alm. gråstribet, såeh jeg er heller ikke helt enig.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 18-11-02 16:13

> Wauv... Stort er flot! *G*
> Mini er nu også en alm. gråstribet, såeh jeg er heller ikke helt enig.

Jo jo, grå er jo fortyndet sort *G* og der er garanteret sorte hår i pelsen,
så det må være dem der dominerer hos Mini.

Hvad Lars' kat (som jeg ikke kan huske navnet på) angår, så er det enten
undtagelsen der bekræfter regelen, eller osse er det billedforfalskning. Det
er garanteret et negativ han har uploadet

Og den næst-tykkeste kat her er Phumba, som er SORT-sølv aby. Så endnu et
bevis *GG*

Hilsen
Lisbeth
(+ en "charmerende tyk" sort kat, en buttet sort/sølv samt en mager hvid én)

Fra : Lars Dahl

Dato : 18-11-02 17:36

Lisbeth Hviid Jakobsen <ernyoka@hotmail.com> skrev i

> [...]
Det
> er garanteret et negativ han har uploadet

Hej Lisbeth.

Maggie er nu ikke min kat, men Niels Peters - og hvis det er et negativ, han
har uploaded, er det al'så også et negativ, han har gående derhjemme *S*.
Maggie _ser_ sådan ud, men hun falder også udenfor kategorien - hun er
nemlig ikke tyk, hun er solidt bygget - ligesom Tower of London .

Mvh Lars Dahl
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 18-11-02 17:51

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Maggie _ser_ sådan ud, men hun falder også udenfor kategorien - hun er
> nemlig ikke tyk, hun er solidt bygget - ligesom Tower of London .

Argh undskyld jeg fik byttet om på navnene :o{

Men solidt bygget, jo den har jeg da hørt før *G*

Og jeg har da hørt om folk der gik rundt og var negative, så hvorfor ikke en
kat?

(ok jeg prøver hvad som helst, osse billige ordspil, for at slippe ud af den
pinlige situation...)

Hilsen
Lisbeth

Fra : Leyna

Dato : 18-11-02 14:52

On Sun, 17 Nov 2002 20:55:53 +0100, "Lisbeth Hviid Jakobsen"
<ernyoka@hotmail.com> wrote:

> [...]
>om John hiver dét frem hver gang jeg påpeger at Jack er blevet FED. Jeg vil
>osse ha' en læge der siger at jeg er tyk på en charmerende måde *G*

Jamen, hvis din læge ikke mener det, så må det være ham der er noget i
vejen med!
Jeg fik at vide at min Mini var perfekt, men at hun altså ikke måtte
tage mere på. Den underlige dyrlæge påstod også at man skulle kunne
mærke en kats ribben. Jeg kiggede uforstående på hende og spurgte :
"Hvad er ribben?" (Til dem der ikke har været omkring min hjemmeside,
så kan jeg oplyse om at jeg lægeligt talt er i klassen, extremt fed)
Det morede vi os så lidt over, og Mini er ligeglad, for hun ved godt
at Stort er flot!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk