FIFA 2003 - Hvordan Laver Man Mål?
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 15-11-02 22:38

NG,

Jeg skal bruge ca. 10 chancer for at scorer bare et enkelt mål .

Spiller mig pænt igennem modstanderens forsvar og kommer så HELT fri foran
målmanden, men 9/10 gange skyder mine spillere langt, langt over og/eller
forbi.

Det betyder intet om power-metret er helt i bund eller helt i top - de
skyder langt forbi næsten hver evig eneste gang . Nogle få gangen lander
bolden i nettet.

Jeg kunne også godt tænke mig at vide, hvordan man skyder en hård bold nede
ved jorden så den ikke flyver op i luften.

Nogle gange skruere modstanderen også bolden helt vildt meget - hvordan?

I FIFA 2002 var der små tits her og der, men kan ingen finde i FIFA 2003.

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Glenn
E-Mail: tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS
ICQ# 3806586