Win-Fam
Fra : Inge Lise Vohnsen Sø~

Dato : 15-11-02 22:16

Jeg har fået problemer med mit program
Alle stednavne er væk og jeg kan ikke komme ind på de personer hvor
stednavnene nu mangler
Har andre haft samme problem? - og hvordan løser jeg det??
Inge Lise Vohnsen Sørensen

Fra : LisBJensen

Dato : 15-11-02 23:46

"Inge Lise Vohnsen Sørensen" skrev d. 15-11-02 22:16 dette indlæg :
> [...]
> stednavnene nu mangler
> Har andre haft samme problem? - og hvordan løser jeg det??

prøv at lægge din forespørgsel ind på dette ling også:
http://www.dis-danmark.dk/forum/list.php?f=2
Hilsen Lis

http://www.kandu.dk/

Fra : Keld Andersen

Dato : 16-11-02 01:35

Du kan også spørge i Win-Family Forum på http://winfamily.com/wwwboard/ . Er
det den nyeste version, ver. 6.02, fra 17. januar 2001, du bruger? Ellers
bør du opdatere.

Med venlig hilsen
Keld Andersen

E-mail: keld23@tiscali.dk
Web: http://home.tiscali.dk/keld23
Fladså Arkiv: http://fladsaa-arkiv.dk
Slægtshistorisk Forening for Sydsjælland: http://home.tiscali.dk/ssf25

Fra : Bodil Madsen

Dato : 16-11-02 15:31

Hej Keld!
Jeg klikkede på adressen og fandt Jon Storløkkens indlæg den 24. oktober.
Jeg er også bekymret for Winfamilys fremtid, jeg fik nemlig heller ikke
hjælp til mit problem for 1½ år siden.
Hilsen
Bodil Madsen

Fra : Inge Lise Vohnsen Sø~

Dato : 16-11-02 21:20

Til Keld Andersen
Jeg har opdateret, håber en fra gruppen har haft samme problem og kan
hjælpe mig.
VH Inge Lise

Fra : Anders Jakobsen

Dato : 17-11-02 19:58

Inge Lise Vohnsen Sørensen
Jeg er også meget bekymret for WinFams fremtid, idet der ikke er nogen hjælp
at hente ved programejeren, eller evt. udmelding om en ny version, hvor
elementære fejl er rettet.
Men til dit problem med manglende data, der må være sket en fejl på et
tidspunkt, hvor du gemte dine data. Hvis du har en backup tilbage i tiden,
hvor der ikke var problemer, kan du jo hente den ind og starte derfra, det
kan formodentlig løse problemet.
Jeg danner selv et nyt sæt data pr. måned f. eks. AJ november 2002, og
lader disse data ligge et års tid både på harddisken og en diskette eller
CD-Rom.
Håber du kan komme videre.

Mvh
Anders Jakobsen
anders.jakobsen@post.tele.dk

"Inge Lise Vohnsen Sørensen" <ingelisevohn@post.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3dd6a7f2$0$94804$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Göran Wennerström

Dato : 23-11-02 00:25

"Inge Lise Vohnsen Sørensen" <ingelisevohn@post.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3dd563a6$0$35905$edfadb0f@dread13.news.tele.dk...
> [...]
> stednavnene nu mangler
> Har andre haft samme problem? - og hvordan løser jeg det??

Du kan forsøge at flytte filen *.ge6 (hvor * er navnet på din datafil) til
en anden mappe, så omdøbe *.bak filen til *.ge6, så har du den fil som er
blevet gemt, før sidste gang du har gemt filen.

Om man prøver at skrive til en skrivebeskyttet fil, vil winfam 6.02 lave en
*.tmp fil, som man kan omdøbe til *.ge6 når man opdager det

Venlig hilsen Göran.