Numercheck ved RAS
Fra : Jakob Steen-Petersen

Dato : 01-03-01 23:36

Er der nogen der kender et produkt eller en metode til at checke hvilket
nummer en given bruger ringer op fra, via RAS. Jeg vil gerne undgå at bruge
call back.

Jakob

Fra : Jens

Dato : 02-03-01 00:59

"Jakob Steen-Petersen" <jsp@vision-management.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender et produkt eller en metode til at checke hvilket
> nummer en given bruger ringer op fra, via RAS. Jeg vil gerne undgå at
> [...]

Hvad er det for noget udstyr du benytter ? Typisk er der indbygget
funktioner i udstyret til det brug !

Jens

Fra : Jakob Steen-Petersen

Dato : 02-03-01 22:15

Jeg benytter Datafire RAS 4 på Small Business Server

Fra : Jens

Dato : 03-03-01 00:18

> Jeg benytter Datafire RAS 4 på Small Business Server

Jeg ved ikke hvem det laver Datafire og kender det ikke, men check manualen
efter CLID. Hvis kortet er understøttet af RAS, så er der garanteret en måde
at gøre det på....

Jens