RAS med Small Business Server og Win 2000
Fra : Jakob Steen-Petersen

Dato : 01-03-01 23:33

Hvis jeg kalder op til Small Business Server 4.5 via RAS, så køres
logonscript osv ok, men jeg kan ikke se en anden server som er medlem af
domænet. Denne server kører Win 2000. Der er ingen problemer når jeg kører
direkte på netværket.

Nogen hints?

Jakob

Fra : Jens

Dato : 02-03-01 01:01

"Jakob Steen-Petersen" <jsp@vision-management.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> domænet. Denne server kører Win 2000. Der er ingen problemer når jeg kører

Når du konfigurerer netværksopsætning i RAS, kan du vælge om klienten kun må
tilgå "Denne computer" eller "Hele netværket" (Samme sted hvor du
konfigurerer DHCP).
Vælg "Hele netværket" !

Jens

Fra : Jakob Steen-Petersen

Dato : 02-03-01 22:16

Det HAR jeg gjort...

Fra : Jens

Dato : 03-03-01 00:17

> Det HAR jeg gjort...

Ok!

> "Jens" <jjonsson@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Hvordan kan du ikke se den ? Eller sagt på en anden måde, kan du pinge den ?
På IP-adressen, på computernavnet osv.
Hvis du kan pinge den, lyder det som om du har problemer med navneopløsning.
Ved det dog ikke, kun et gæt !

Jens