Sejerøbukten koger !
Fra : Michael og Birgit An~

Dato : 15-11-02 18:52

Nu har i chancen for at fange en ørred fra kysten, der er nemlig sluppet 25
ton ud fra et dambrug. Denne information er fra tekst tv, så det er bare ud
med stængerne.

Hilsen
Michael A.

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 15-11-02 19:53

"Michael og Birgit Ancher" <anchers@mail.dk> wrote in message
> [...]
25
> ton ud fra et dambrug. Denne information er fra tekst tv, så det er bare

Var det ikke bedst at vente et halvt år indtil de har spiste noget ordentlig
mad og fået bedre finner? Dambrugsfisk ser altid så sølle ud...

Fra : Allan Pedersen

Dato : 15-11-02 20:58

Når der er gået hul på et havbrug er det i samme stil som når hornfiskene
kommer ind og så er det med at være der hvor det sner,dermed ikke sagt at
det er moralsk rigtigt,men da alle de dambrugsfisk ikke gavner den danske
natur kan det ikke bringe mit sind i kog,da 90% af dem ikke overlever
vinteren alligevel.
Så lad da bare de lokale få den fornøjelse,uden vi andre behøver finde de
dårlige sider frem i den sag!!!!
Allan

Fra : Thomas

Dato : 15-11-02 23:01

Med en smule held strutter de af penicilin og hormoner.. ihvert fald den
første måned (det plejer at være karatæneperioden inden de må slagtes).
Velbekomme.
Thomas

Fra : Flemming Madsen

Dato : 18-11-02 21:42

Jeg tog i går min kammerat, som er nybegynder i lystfiskeri med på kysten
for anden gang til Gniben. Jeg håbede at vi ramlede ind i nogle af de
undslupne ørreder, så han kunne se det kunne lade sig gøre at fange noget.

Resultat:

Min kammerat fangede 2 havørreder under målet + en på 55 cm (sølvblank). Jeg
fangede ingenting.... Begynderheld :)

Flemming Madsen

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 18-11-02 22:51

"Flemming Madsen" <langerskov@12mail.dk> skrev i en meddelelse news:ogcC9.21802$HU.1458545@news010.worldonline.dk...
> [...]
>
> Resultat:
>
> Min kammerat fangede 2 havørreder under målet + en på 55 cm (sølvblank). Jeg

Hej Flemming
Er du ikke lidt sent ude, mener Havørred gik i fredning 16/11
Paul Ø. Sørensen

Fra : Robert Piil

Dato : 19-11-02 00:01

On Mon, 18 Nov 2002 22:51:29 +0100, Paul Østerby Sørensen
<paul@sorensen.as> wrote:

>Hej Flemming
>Er du ikke lidt sent ude, mener Havørred gik i fredning 16/11

Fredningen gælder i saltvand kun for farvede fisk.

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : Jan Dalgaard

Dato : 19-11-02 00:20

http://rpiil.dk/maaleren
"Robert Piil" <piil@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Fredningen gælder i saltvand kun for farvede fisk.

Han skriver da også at den var sølvfarvet

--
Med Venlig Hilsen
Jan Dalgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-11-02 12:18

"Paul Østerby Sørensen" <paul@sorensen.as> wrote in message

> Hej Flemming
> Er du ikke lidt sent ude, mener Havørred gik i fredning 16/11

Er du ikke lidt for hurtigt ude?

--
-Jens B.

Fra : Flemming Jacobsen

Dato : 19-11-02 13:05

> "Paul Østerby Sørensen" skrev
> Er du ikke lidt sent ude, mener Havørred gik i fredning 16/11

Alle "også du" vil kunne finde bedre oplysninger via dette link.:

http://www.fd.dk/info/sjle2/fiskkont.htm

Mvh

/Flemming
Save the worm´s, use á fly.

Fra : Flemming Jacobsen

Dato : 19-11-02 13:09

Ups. også jeg var lidt for hurtig §

http://www.fd.dk/

/Flemming

Fra : Robert Piil

Dato : 19-11-02 13:11

On Tue, 19 Nov 2002 13:05:14 +0100, "Flemming Jacobsen"
<f.jacobsen@-REMOVE-mail.dk> wrote:

>http://www.fd.dk/info/sjle2/fiskkont.htm

Det direkte link er:
http://www.fd.dk/info/fiskepleje/mindstemaalfredning.kap6.html