Tilståelse Tortie-konto
Fra : marianne hellemose

Dato : 15-11-02 18:46

Jeg var inde i min bank idag og ville overfører penge
til Pernille og de 3 små basser. Jeg har jo flere gange kigget på
kontoudtog og bedyret at der stod 2.700 kr
Hmm. i banken sagde hun at der stod kun 1.200 så
hun kunne ikke overfører 1.500, jeg hidsede mig selv-
følgelig op, jeg havde jo lige checket kontoudtog, UPS
da jeg satte det nye i mappen, satte jeg det af en eller anden grund bag ved
det gamle, så efter det "k-u" der
lød på 2.700 er der blevet overført til værkstedsmisser
og købt "hundetæpper og foder (til madpakkerne) til
Tortie-børnene. Så der er kun overført 1.000 til Pernille,
og rest på Tortie-kontoen er 200 kr.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : AEK

Dato : 15-11-02 20:16

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:ar3c58$86g$1@sunsite.dk...

Smid et kontonr. her eller mail mig den - så indsætter mine rødder penge.
God weekend.
/ Anya

Fra : marianne hellemose

Dato : 15-11-02 20:43

Tortie-kontoen er i den danske bank maribo afd.
kontonummer 4875 4875976958

Fra : Denise

Dato : 15-11-02 20:48

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meddelelse news:ar3c58$86g$1@sunsite.dk...
>
> Smid et kontonr. her eller mail mig den - så indsætter mine rødder penge.

Do, nu må det vist også snart være min tur
Hilsen Denise

Fra : AEK

Dato : 15-11-02 21:17

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:ar3c58$86g$1@sunsite.dk...

Hej Marianne !

Jeg har nu overført til kontoen.
Mangler du legesager til rødderne ?
Jeg har netop købt noget, som mine i hvert fald ikke gider lege med ;-(((
Hvad gør jeg så !!!!
Næste dag køber jeg en STOR pelsmus til Tilde, da jeg ved, at hun storelsker
dem.....
Kæresten giver hende den, straks tager hun den i munden og daffer af.
De andre rødder vil også have DEN mus, selvom der er 10 andre i
lejligheden.....
Tilde giver sig til at KNURRE meget højlydt, for denne mus er hendes !
½ Time efter, må de gerne få den af hende, sådan er det hver gang med Tilde
))

Katte ....*G*

/ Anya