Manglende svar fra Tele2 Support både mail~
Fra : OmmiZZ

Dato : 15-11-02 18:11

Hi Group....!

Nogen der kan genkende problemet fra subj...? Har nu prøvet 4 dage ved 30
min pr tlf..og 2 mails til support...!

Reg
OmmiZZ

Fra : Bernd Uthoff

Dato : 15-11-02 23:23

yes, mon ikke, tele2 support er desværre er blevet utroligt dårligt, mine
erfaringer er, at det tager minimum 15 minutter men jeg har også prøvet en
gang med over 30 minutters ventetid. jeg ved ikke om det er en forbedring,
at Tele2 har skiftet fra Abba til computer panfløjte musik...i ventetiden.
men det er også lige meget, selve servicen er endnu ringer, et eksempel, ved
oprettelsen af et nyt i-mail adresse hos Tele2adsl printer jeg oplysningerne
ud for at konfigurere mine indstillingerne i outlook express. men det virker
bare ikke, til sidst ringer jeg alligevel til Tele2`s support men får at
vide, at de ikke har nogle serverproblemer eller lignende, jeg skal bare
vente lidt... en dag eller to. dagen efter får jeg fat i en anden service
mand, han siger, at den print jeg har lavet duer ikke , fordi adresserne
ikke passer (pop3 / smtpserver). efter 30 sekunder (og 24 timer) er
problemet løst .

yes, jer er sur og yes jeg har brokkede mig før her i gruppen over Tele2`s
nonservice. hvis du har lyst til hele historien skal du bare sige til, den
starter i august 2002...

hilsen bernd