Patch kabel-samling
Fra : Christian Flintrup

Dato : 01-03-01 23:18

Hej,

Er der virkelig ingen nemmere måde at sætte RJ-45 stik på netkabel
udover at "sigte" og prøve at ramme rigtigt med de forskellige farver
ind i stikket?

Jeg har den krævede tang, men det er ret svært :)

--
Christian Flintrup

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-03-01 23:22

chr@mac.com (Christian Flintrup) skrev :

>Er der virkelig ingen nemmere måde at sætte RJ-45 stik på netkabel
>udover at "sigte" og prøve at ramme rigtigt med de forskellige farver
>ind i stikket?

Nøehhh - øvelse gør jo som bekendt mester

--
Venligst

jan@stevns.net - www.stevns.net
Der findes 3 slags mennesker, dem der kan tælle og dem der ikke kan

Fra : Christian Flintrup

Dato : 06-03-01 11:32

<jan@stevns.net> wrote:
> Nøehhh - øvelse gør jo som bekendt mester

Ja :)

Det går også bedre nu.
Tak for svar, begge to :)

--
Mange hilsener
Christian

Fra : Danny Kragh

Dato : 01-03-01 23:22

"Christian Flintrup" <chr@mac.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ind i stikket?
>
> Jeg har den krævede tang, men det er ret svært :)

Hej

Hvis det er stive ledere, så fandt jeg ud af man retter lederne i en vifte i
farverækkefølge, hvorefter man klemmer hårdt sammen med den ene hånd (om
kablet, selvfølgelig) og med den anden retter man lederne ind så de
nogenlunde passer i hullet, derefter glider de faktisk ind på plads næsten
af sig selv.
Held og lykke.

Mvh Danny