MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Opgradere fra XP Home til XP Pro
Fra : Kurt Hansen

Dato : 15-11-02 17:50

Jeg kører XP Home på dansk. Nu vil jeg installere XP Pro på dansk, men
kan jeg bare køre den ind oveni? Kan jeg sætte et gendannelsespunkt i
Home før jeg gør det og så vende tilbage hertil, hvis noget går galt?

Bevarer jeg diverse hardwarekonfiguration og alle mine e-mails,
meddelelsesregler, blokerede afsendere o.s.v. i OE6?

Jeg vil være mere end almindeligt træt af at skulle høvle harddisken
ned og foretage en grundinstallation. Der er ALTID eet eller andet man
glemmer at tage backup af først.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 16-11-02 11:48

"Kurt Hansen" <kurt@towle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg vil være mere end almindeligt træt af at skulle høvle harddisken
> ned og foretage en grundinstallation. Der er ALTID eet eller andet man

Man kan godt opgradere direkte såvidt jeg ved. Og hvis det er muligt, så
vil dine indstillinger vist nok blive overført, men jeg er altså ikke helt
sikker. Jeg overvejer også at købe en opgraderingsversion af Windows XP
Pro til min XP Home.

mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 16-11-02 12:49

Sat, 16 Nov 2002 11:47:53 +0100, skrev Rasmus Bertelsen:

> [...]

>sikker. Jeg overvejer også at købe en opgraderingsversion af Windows XP

Jeg har prøvet det. Det virker, skal jeg hilse at sige!

Når man starter installationen, bliver man spurgt om man vil opgradere
den nuværende version (Anbefales) og det siger man så bare ja til.

Jeg har arbejdet med Pro nogle timer nu og der har ikke vist sig
problemer eller noget jeg har mistet, så klø bare på )

Venlig hilsen
Kurt Hansen