vi i tage en kigger på det som er lavet og~
Fra : Kim Dane

Dato : 15-11-02 17:50

hejsa gider i kigge på vores hjemmeside og sige hvad i mener den er ikke
færdig men vi er i fuld sving med arbejdet så meldingen skal gerne lyde på
det der er lavet
hilsen The Country Danes
http://www.countrydanes.dyndns.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-11-02 18:49

"Kim Dane" <country.danes@tdcadsl.dk> skrev :

>hejsa gider i kigge på vores hjemmeside og sige hvad i mener den er ikke
>færdig men vi er i fuld sving med arbejdet så meldingen skal gerne lyde på
>det der er lavet

news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros er gruppen til det.

Men jeg kan fortælle at jeg forlod siden hurtigt, da jeg opdagede
at alle links åbner i et nyt vindue.

Fra : Allan Vebel

Dato : 16-11-02 01:06

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev

> Men jeg kan fortælle at jeg forlod siden hurtigt, da jeg opdagede
> at alle links åbner i et nyt vindue.

Jeg forlod den på grund af at det er det mest rædselsfulde jeg
længe har set - det bør anmeldes til www.fmkh.dk

--
Allan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-11-02 02:42

"Allan Vebel" <allan@vebel.dk> skrev :

>Jeg forlod den på grund af at det er det mest rædselsfulde jeg
>længe har set - det bør anmeldes til www.fmkh.dk

Jeg prøvede bare på at være diplomatisk og ville overlade det
hårde til den rigtige gruppe, ris+ros.

Fra : Allan Vebel

Dato : 16-11-02 22:31

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev

> Jeg prøvede bare på at være diplomatisk og ville overlade det
> hårde til den rigtige gruppe, ris+ros.

Jeg prøvede bare at være lidt hård på en sjov måde. Jeg kan se
at den allerede er anmeldt til www.fmkh.dk fra anden side.

--
Allan

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 17-11-02 12:25

Kim Dane wrote:

> hejsa gider i kigge på vores hjemmeside og sige hvad i mener den er ikke
> færdig men vi er i fuld sving med arbejdet så meldingen skal gerne lyde på
> det der er lavet

Når jeg henter siden i Opera 6.1 på min Linuxbox, får jeg at vide at der
er fejl i et javascript.
Min uforbeholdne mening er at der er for meget "tivoli" over siden.
Hermed mener jeg blinkende og animerede ikoner, som blot iriterer
"læseren" (i dette tilfælde mig).

--
/kenne
C makes it easy to shoot yourself in the foot.