P4 bundkort
Fra : Anders Jacobsen

Dato : 15-11-02 18:06

Jeg er efterhånden blevet ASUS fanatiker, og kunne ikke forestille mig en
computer uden det. Jeg vil derfor lige høre hvad der er aktuelt og godt.

Jeg stiller krav:
- Høj hastighed/ydelse
- Høj stabilitet
- Mange indstillings muligheder i BIOS
- Muligheder for OC
- Hurtige DDR-ram - hvis der ikke er noget bedre?

Jeg er lidt betænkelig mht. bundkortene med SIS bios på... Er det godt? Jeg
føler nok at det er bedst med et Intel chipset til en Intel CPU...

Kan I hjælpe??

--
Mvh. Anders Jacobsen
www.ichtys.dk

Fra : Martin K

Dato : 15-11-02 18:08

Anders Jacobsen wrote:
> Kan I hjælpe??

Det naturlige svar, vil du absolut *vil* have Intel: P4PE...

--
Martin K

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 15-11-02 18:49

det er ikke godt når man bliver det
*Skrevet som sjov er det selv*

Mvh
Thomas

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 15-11-02 18:50

Som Marin K skrev asus P4PE er et godt valg.

Mvh
Thomas