Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon F65 - Noget værd, eller...?
Fra : THOMAS HJORTH

Dato : 15-11-02 15:27

Hej...

I et forsøg på at genoplive en gl. fotointeresse, har jeg været ude og snuse
lidt....

Jeg er faldet over en pakke løsning med et Nikon F65 med en 28-100 og
70-300mm zoom (tror jeg nok det var). Har i forne tider fotograferet en del
med mit gl Olympus OM-40, men synes måske det er på tide at pensionere det,
frem for at bruge pengene på flere objektiver til det....

Er der nogen med erfaringer og meninger om F65..?

Er bare en glad amatør, som leder efter et "all-round" produkt. Det er lidt
svært endnu at sige hvilken type foto jeg kommer tili at gå efter

Mange venlige hilsner

Thomas Hjorth

Fra : Morten

Dato : 15-11-02 15:57

> Er der nogen med erfaringer og meninger om F65..?

Du kan da prøve at kigge i gruppens tidligere indlæg om F65:
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=ISO-8859-1&q=f65&btnG=Google-s%F8gning&meta=group%3Ddk.fritid.foto

Du kan eventuelt indsætte flere søgeord for at indsnævre de 108 hits.

Mvh.
Morten

Fra : pan2

Dato : 15-11-02 17:52

Det har jeg jeg købte et for ca 8 mdr siden og er rigtig glad for det,
det eneste man kan sige der er et minus er zoomlinserne de kræver lidt
mere lys. men som all round er jeg bare tilfreds
per

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 15-11-02 23:20

Hej Thomas

Jeg har haft et F65 i snart et år og har kun været tilfreds med det. Jeg er
endnu ikke stødt på noget jeg ikke har kunne lave med det.
Det indeholder de fleste funktioner man som amatørfotograf kan have brug
for. Det er også rimelig fornuftigt med hensyn til anskaffelse af
ekstraudstyr (objektiver, flash, etc.) Man behøves ikke købe originale nikon
objektiver til det, da bl.a. det billigere mærke Tamron også har objektiver
passer til det.

Jeg kan kun anbefale det.
(:

Michael

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 17-11-02 22:02

> [...]

> del med mit gl Olympus OM-40, men synes måske det er på tide at
> pensionere det, frem for at bruge pengene på flere objektiver til

Hvorfor ikke bare købe nogle film til dit OM-40 og så starte med det?
Forresten så er brugte objektiver til Olympus OM ganske rimelige i pris pt.
da mange skifter til andre systemer... check http://billed.dba.dk

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP