MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Intet virker :-(((
Fra : Alice Nielsen

Dato : 15-11-02 15:10

Hej i gruppen.

Håber inderligt der er en her der kan råde og forklare !

Sagen er min forloveds computer pludselig strejker ...............Ingen
programmer kan pludselig åbnes
Der bliver øjeblikkelig vist denne fejlmeddelse :

Fejl med Msimn. exe
Og i fejlrapporten står der :
C/Windows/Minidump/mini 110102-01/dmp
C/Dokume/temp/WER1F.tmp.dir/sysdata.xml

Hvad kan være sket, og er der ingen anden mulighed for at få isenkrammet til
at kære igen - End restore skiven ??

Skal lige siges at computeren kun er 3 måneder gammel
Det er en Fujitsu Siemens - Pentium 4 -2,0 GHz - 512 ram
Styresystemet er Windows xp - Home edition.

KH
Alice

Fra : Michel Komischke

Dato : 15-11-02 15:19

Alice Nielsen (alice_nielsen@privat.dk) skrev :

> Fejl med Msimn. exe
> Og i fejlrapporten står der :
> C/Windows/Minidump/mini 110102-01/dmp
> C/Dokume/temp/WER1F.tmp.dir/sysdata.xml

Det er Outlook Express der fejler. Prøv evt. at trykke CTRL-ALT-DEL og vælg
msimn.exe i proceslisten, og afslut den.

> Hvad kan være sket, og er der ingen anden mulighed for at få

Det ved din mand bedre end os ;)

--
Michel Komischke
Maintainer/Administrator

Fra : Alice Nielsen

Dato : 15-11-02 15:29

"Michel Komischke" <very@leet.dk> skrev

Hej Michael

> Det er Outlook Express der fejler. Prøv evt. at trykke CTRL-ALT-DEL og
vælg
> msimn.exe i proceslisten, og afslut den.

Tak for dit svar ................Kan det virkelig ha' den indflydelse
at andre programmer heller ikke vil starte op ???. Selv en systemgendan
hjælper ikke, vi har forsøgt os med at sætte systemet en uges tid tilbage -
Den ter sig stadig tosset

> Det ved din mand bedre end os ;)

Han ligner uskyldigheden selv )))
Sig mig er det et kendt problem .................Jeg kan nemlig fortælle at
jeg sidder selv ved en fuldstændig identisk computer, og min får osse'
engang imellem 'flippet' og lukker ned for OE, men jeg er bare så heldig at
jeg kan nøjes med at 'vrisse' og gå derind igen

Vil du mene at OE skal afinstalleres og installeres på ny ??

KH
Alice

Fra : Michel Komischke

Dato : 15-11-02 16:07

Alice Nielsen (alice_nielsen@privat.dk) skrev :

> "Michel Komischke" [...]
> Hej Michael

Michel, ja ;)

> [...]
> en systemgendan hjælper ikke, vi har forsøgt os med at sætte systemet
> en uges tid tilbage - Den ter sig stadig tosset

OE er en del af XP, og kan derfor sagtens have (meget stor) indflydelse på
bl.a. ram-forbrug med mere, der kan give anledning til at andre programmer
går ned/ikke vil starte op.

> Han ligner uskyldigheden selv )))

Det gør de som regel! ;)

> Vil du mene at OE skal afinstalleres og installeres på ny ??

Det er ikke nemt. Jeg har ærligt talt ikke studeret sidste udspil fra
Microsoft hvad angår friheden til at vælge IE/OE fra.
Såfremt denne opdatering ikke er frigivet endnu, eller du af andre grunde
ikke har den, kan du ikke umiddelbart fjerne OE fra XP.

Så er du tilbage ved udgangspunktet - restore-disk.

--
Michel Komischke
Maintainer/Administrator

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-11-02 17:14

"Michel Komischke" <very@leet.dk> wrote in message
> [...]
> Såfremt denne opdatering ikke er frigivet endnu, eller du af andre grunde
> ikke har den, kan du ikke umiddelbart fjerne OE fra XP.

Jeg kan da fjerne OE i Win2k

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 15-11-02 20:36

> [...]
> Såfremt denne opdatering ikke er frigivet endnu, eller du af andre
> grunde ikke har den, kan du ikke umiddelbart fjerne OE fra XP.

Der er vist kommet en SP1 til IE og OE prøv at installere den......

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Michel Komischke

Dato : 16-11-02 10:59

Hans-Jacob Møgelmose (zster87@Ga-Jol-foreverhotmail.com) skrev :

> Der er vist kommet en SP1 til IE og OE prøv at installere den......

Ja, I har ret :)
Jeg installerede selv SP1 i går aftes via MS update.

--
Michel Komischke
Maintainer/Administrator