frames problem!
Fra : Rune Madsen

Dato : 15-11-02 14:51

Hej jeg har et problem med frames.
jeg er ved at lave en hjemmeside og så vil jeg have mit frame til at være
mindre så det ikke fylder hele skærmen er der nogen der kan hjælpe mig....

Mvh Rune

Fra : Per Rasmussen

Dato : 15-11-02 17:39

Rune Madsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> mindre så det ikke fylder hele skærmen er der nogen der kan hjælpe mig....

For at kunne hjælpe dig, så skal vi lige forstå dit problem, det virker som
om du kun vil have frames på noget af din hjemmeside, som vises på skærmen,
men hvad pokker har du tænkt dig med resten af skærmbilledet

Per

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : dedser

Dato : 16-11-02 13:51

hej rune...
Jeg tror du tænker på en iframe!
Her kan du se hvordan du laver dem:
http://www.html.dk/dokumentation/html4/tags/iframe/
Fra dedser

Fra : Rune Madsen

Dato : 17-11-02 18:10

Hej igen jeg har måske formuleret mig forkert jeg mener at hele mit framesæt
skal være inde på midten af skærmen og hvis det alligevel skal laves med
iframe gider i så sende en link til en side der har lavet det eller et eller
andet så jeg kan finde ud af hvordan jeg gør.

På forhånd tak Rune