billig 3510
Fra : Peter Myrup

Dato : 15-11-02 14:06

Hey all

Jeg går stadig og fedter rundt med min 3310, og kunne faktisk godt tænke mig
en 3510 i stedet.
Er der nogen der kender til et billigt tilbud på den? ( IKKE m. mono )

Fra : Michael Schrøder

Dato : 15-11-02 20:10

Peter Myrup <peterm@it.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ar2rhf$300i$1@news.cybercity.dk...
> [...]
mig
> en 3510 i stedet.
> Er der nogen der kender til et billigt tilbud på den? ( IKKE m. mono )

Kvickly xtra i Holstebro har den vist stadig til kr. 499.- med Orange Match
(kr. 40 pr. md.)
Og hvis du er heldig, er den ikke simlåst. Det var min ikke...... )

Michael

Fra : Christian Poulsen

Dato : 16-11-02 00:00

> Kvickly xtra i Holstebro har den vist stadig til kr. 499.- med Orange
> Match (kr. 40 pr. md.) Og hvis du er heldig, er den ikke simlåst. Det
> var min ikke...... )

Det er en fejl hvis Kvickly Xtra har solgt den til dig med Match. De må
_kun_ oprette Mono når de sælger til den pris.

I øvrigt er der ingen af Oranges Nokia 3510 der er SIM-låst. Bliver
erstattet af Nokia 3510i fra december.

Fra : Michael Schrøder

Dato : 16-11-02 15:36

Christian Poulsen <deep@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ar3u8k$bim$1@sunsite.dk...
> Det er en fejl hvis Kvickly Xtra har solgt den til dig med Match. De må
> _kun_ oprette Mono når de sælger til den pris.

Heldig igen....... )))))

Michael