Cisco 1401
Fra : Johnny

Dato : 01-03-01 22:39

Jeg fandt hos Jesper Skriver en rigtig god opsætning af C1401, meeen det
krævede jo version 12.1 T og jeg har kun version 12.0 (5) T af Cisco's
software..
Routeren skal bruges til Netexpres ADSL, så er der nogen der har et script,
der passer til en ver.12.0 eller har en version 12.1???

Johnny Klitgaard-Nielsen

Fra : Jesper Skriver

Dato : 01-03-01 22:52

On Thu, 1 Mar 2001 22:39:03 +0100, Johnny wrote:
> [...]
>Routeren skal bruges til Netexpres ADSL, så er der nogen der har et script,
>der passer til en ver.12.0 eller har en version 12.1???

Du kan ikke få PPP over ATM til at virke i 12.0(5)T

For at få nyere software, så skal du tale med dem du købte routeren af,
afhængig af service aftale, så kan det koste penge.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Johnny

Dato : 01-03-01 23:06

"Jesper Skriver" <jesper@wheel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> For at få nyere software, så skal du tale med dem du købte routeren af,
> afhængig af service aftale, så kan det koste penge.

Takker venligst for oplysningen, den giver en god forklaring på, hvorfor jeg
gik istå ved ATM opsætningen
Johnny Klitgaard-Nielsen

Fra : Johnny

Dato : 03-03-01 17:40

"Takker gruppen, har fået Leverandøren til at opgradere til 12.1T, alt
skulle så være OK

Johnny Klitgaard-Nielsen