Lynkoblinger/ lukkeanordning t. udv. filte~
Fra : Noname

Dato : 15-11-02 12:13

Dav gruppe !

Jeg var nede i den lokale fiskeshop for at forhøre mig om subj. til min
eheim 2250, så jeg undgår den årlige oversvømmelse når jeg renser filteret.
Prisen ville blive ca. 850, - for et sæt plastikanordninger med eheim`s logo
på. Så derfor mit spørgsmål: Er der nogle her der har praktiske erfarnger
med billigere alternativer ?

På forhånd tak:

Carsten Bangsgaard

---

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 15-11-02 13:44

Du kan næsten få en ny pumpe for de penge.

Se efter tlf på www.akvariewest.dk og ring til Tony og snak med ham om det.
Det må kunne gøres den hel del billigere.

--

Venligst / Regards
Thomas Schreiber - stall.dk

Fra : Carsten Bangsgaard

Dato : 15-11-02 15:01

"Thomas Schreiber - stall.dk" <NOSPAMschreiber@c.dk> wrote in message
> [...]
det.
> Det må kunne gøres den hel del billigere.

Det var faktisk hos Tonny at jeg fik oplyst prisen.... Jeg er dog godt klar
over at det ikke er hans prisniveau der er for højt, da jeg bagefter
forhørte mig i andre butikker.

Mvh: Carsten

---

Fra : Per

Dato : 15-11-02 18:16

"Noname" <c_bangsgaard@(remove)hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
logo
> på. Så derfor mit spørgsmål: Er der nogle her der har praktiske erfarnger

Prøv at forhør dig om ventilerne fra Fluval. De er en del billigere end
Eheim og virker ligeså godt.
Jeg har både ventiler fra Fluval og Eheim.
Hilsen Per.

Fra : Carsten Bangsgaard

Dato : 16-11-02 18:00

"Per" <Den-Vaade-Arm@fjernfritid.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Eheim og virker ligeså godt.
> Jeg har både ventiler fra Fluval og Eheim.

Tak for tippet, det vil jeg prøve.

Mvh: Carsten

---