Den lille syge kat
Fra : Lars Wiberg

Dato : 15-11-02 11:49

Hej alle,

Den lille kat min kæreste og jeg fandt for nogle dage siden har nu
været en tur hos dyrlægen - og hvad fejlede det lille kræ så? Jo, der
var øremider, lopper, orm og mavebetændelse (så fik vi svar på hvor
diarréen kom fra). Den endelige diagnose lød: Kronisk
mavetarminfektion.

Vi har fået en pose skånekost fra Hill's en masse Tylosin, en omgang
Imodium og så noget Frontline Pour-On så vi kan få has på miderne og
lopperne. De tre andre har selvfølgelig også fået dråber.

Lægens bedste bud på racen var en Perser-Huskat krydsning. Flot er han
i hvert fald, og han skulle hilse og sige han allerede har det meget
bedre.

Den lille charmetrold er kommet til at hedde Oliver (efter Oliver
Twist) og han glæder sig til at vise sig frem på billeder (der er købt
film til kameraet).

Det var så en lille opdatering om vores seneste adoptivbarn

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail

Fra : Morten Skjershede

Dato : 15-11-02 12:02

Det er godt at høre at det går fremad for Oliver..
pøj..pøj..fortsat.

Mvh
Morten
www.dk-yeoman.dk

Fra : Gitte J. Lock

Dato : 15-11-02 12:10

"Lars Wiberg" <lw@#nospam#c.dk> wrote in message
> [...]
> var øremider, lopper, orm og mavebetændelse (så fik vi svar på hvor
> diarréen kom fra). Den endelige diagnose lød: Kronisk

Hvor er det dejligt, at I tager jer af Oliver, han er vist en meget heldig
kat
Hvis dyrlægen med kronisk mave-tarm-infektion mener IBD eller IBS, så øv ...
det har vi haft erfaringer med, og vi mistede vores dejlige kastrat, Laban,
på det Vi gav simpelthen op til sidst. Andre har dog været i stand til
at give deres kat et godt liv trods IBD, så keep up the good work og pøj pøj
med den lille.
-Gitte

Fra : Eva Schmidt

Dato : 15-11-02 14:18

> [...]
> http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail
> "Because standards matter!" /\ Respect Open Standards

Lille Oliver var heldig med, at det var mennesker med hjertet på rette sted,
der fandt ham
Superflot som I har taget jer af lillemissen, jeg ønsker jer alt mulig held
og lykke i fremtiden!

mvh Eva (som glææææder sig til at se billeder *S*)