? kat
Fra : M.Hansen

Dato : 14-11-02 22:36

hej er der nogle der kan fortælle mig
hvorfor min kat står og pumper med sine forpoter i min dyne
__________________________________________________________________ michael
hansen ICQ#: 172564638 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 15-11-02 08:16

M.Hansen wrote:
> hej er der nogle der kan fortælle mig
> hvorfor min kat står og pumper med sine forpoter i min dyne

hej Michael...

den hygger sig*G* det er såmænd det hele....
det er et levn fra killingetiden hvor miverne skulle ælte mors bryst for at
få mad.... min oplevelse er at det er et tryghedstegn og en form for
afslapning for katten.... bliv iøvrigt ikke forskrækket hvis den pludselig
begynder at savle mens den ælter*G* det er helt normalt og også et levn fra
killingetiden....

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Lars Wiberg

Dato : 15-11-02 13:42

Hej Sabina,

On Fri, 15 Nov 2002 08:16:04 +0100, "Sabina Hertzum"
<sabina@mandezonen.dk> wrote:

> [...]
>iøvrigt ikke forskrækket hvis den pludselig begynder at savle
>mens den ælter*G* det er helt normalt og også et levn fra

Der kan jeg lige tilføje at det er en ren fryd at have fire katte
omkring sig der både savler (ja, det er helt charmerende selvom det
ikke er så lækkert), ælter og pludrer.

Den nye lille mis vi har fået, virker så taknemmelig for at vi har
taget ham ind at jeg ville sværge på han var bager i sit tidligere
liv. Jeg stryger ham hen over hovedet med en enkelt finger, og så
ælter han 10 franskbrød til gengæld. Min kæreste blev helt rørt til
tårer da hun kunne fornemme hvor glad den lille var for at få et hjem.

Et lille tip til Michael: Hvis du vil henføre din kat til den 7.
himmel så tal til den med en meget blid stemme mens du kæler med den.
Alt efter katten, så vil den snart overgive sig 100% til dig og elske
dig mere end sin madskål og kattehulen henne ved siden af radiatoren

Vores den største har lidt af en macho attitude, men når man først får
kælet lidt med ham, så visner den facade hurtigt og en lille pludrende
killing kigger frem Hvis du har en kat der normalt ikke gider
ligge ved siden af dig og hygge, så bare overfald ham / hende med
nusseri og kælen, så går der ikke lang tid før katten selv søger hen
til dig ... for sidste gang var det jo egentlig dejligt at blive kælet
for

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail