Omskærings-ligegyldigheden
Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-02 05:56

Sex er mellem ørerne, så HVIS muslimkvinder er mindre erotisk
tilfredsstillede end vestlige kvinder, er de ikke pga. det ofte
piercingagtige bagatelindgreb på nyfødte pigers skamlæber. Selv hvis
clitoris kappes, så ved vi jo , at kvinder kan få orgasme af langt-ned
halsen pikslik, hvis de vil! Udvis dog alle fremmede, der ikke ved ud-
og indrejse fremviser foto af ubeskadigede skamlæber som bevis på, at
indgrebet ikke er sket i hjemlandet. Et sted skal vi starte udvisning af
muhamedanerne.

Selvudført foto er iøvrigt bedre bevismiddel end lægeundersøgelser, for
læger har ofte kvababelser med at angive deres indvandrervenner.

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Anita

Dato : 15-11-02 08:57

"Bo Warming" skrev

> Sex er mellem ørerne, så HVIS muslimkvinder er mindre erotisk
> tilfredsstillede end vestlige kvinder, er de ikke pga. det ofte
> piercingagtige bagatelindgreb på nyfødte pigers skamlæber.

Jeg kan se at du ikke ved meget om, hvad infibulation (som praktiseres af en
del af det somaliske folk) indbefatter. Det er absolut ikke et
bagatel-indgreb. Prøv du at få en "tilfældig" lægmand til at fjerne
halvdelen af din pik for bagefter at sy det sammen igen - jo mere
amatøragtigt jo bedre og se om det føles som en bagatel.

Læs evt. her hvad de forskellige former for omskærring indebærer:

"Circumcision - means the removal of the prepuce, or the hood of the
clitoris. Known in Muslim countries as 'Sunna', this is the mildest type of
mutilation, but it accounts for only a few of those performed.

Excision - means the cutting of the clitoris and removal of all or part of
the labia minora.

Infibulation - means the removal of the clitoris, the labia minora and much
of the labia majora. The remaining parts of the labia majora are then sewn
together, with just a small opening kept open with a piece of stick or reed
for urine and menstrual blood to pass through. After the operation the
girl's legs are tied together from ankle to hip for over a month, so that
the wound can heal."

Kilde: http://www.angelfire.com/ar/pilgrim/fgm.html

> Selv hvis clitoris kappes,

Ja det ved du jo så nu, at det ikke altid "kun" drejer sig om clitoris.

> så ved vi jo , at kvinder kan få orgasme af langt-ned
> halsen pikslik, hvis de vil!

Hvad fa'en ved du dog om det - du har måske prøvet? For hvis en kvinde kan,
må en mand jo osse kunne. At én kvinde kan noget, beviser forøvrigt ikke at
ALLE kvinder kan det samme. Desuden er ordene "hvis de vil" helt absurde i
orgasme-sammenhæng, det er jeg sikker på at mange kvinder vil være enig i,
ja og måske endda også nogle mænd.

Iøvrigt kan jeg ikke se sammenhængen. At man er imod mishandling af kvinder
har intet med orgasme at gøre.

> [...]
> og indrejse fremviser foto af ubeskadigede skamlæber som bevis på, at
> indgrebet ikke er sket i hjemlandet. Et sted skal vi starte udvisning af

Nå det skal vi? Sikke noget crap at fyre af. Nej, lad os udvise(!?) alle der
har en iq under 100, alle der bruger ordet muhammedaner i deres sprog
(desværre incl mig selv nu) alle der taler nedsættende om andre mennesker
(uanset hudfarve). Det giver ca. lige så meget mening.

> Selvudført foto er iøvrigt bedre bevismiddel end lægeundersøgelser, for
> læger har ofte kvababelser med at angive deres indvandrervenner.

Selvudført foto? Mener du af kvindernes kønsorganer? Ja det lyder klogt, for
det er jo let at kenkende et kønsorgan som tilhørende en bestemt kvinde,
ikk?

/Anita

Fra : Maria,zander Olsen

Dato : 15-11-02 10:49

Flot og kærligt tak Anita

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 15-11-02 11:00

"Anita" <anita@REMOVEstofanet.dk> skrev i en meddelelse

Hej Anita

Kender du ikke ordsproget:" Mod dumhed kæmper selv guderne
forgæves". Man kan være intelligent på mange områder, ser her
ihvertfald er ET BW ikke bestrider.

Sender lys til hans sjæl, og ønsker fromt at han må fødes som
kvinde der bliver omskåret, som en af de sidste - i hans næste
liv. Så han kan få viden til at udtale sig.

Kærlige hilsner
J¤mfruen) Der ønsker alle grænser nedlagt
og en fælles valuta.

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 15-11-02 11:04

"Anita" <anita@REMOVEstofanet.dk> skrev i en meddelelse

[SNIP en masse ævl fra BW og et udemærket svar fra Anita]

Jeg er SÅ træt af Bo Warming. Han er naturligvis i mit killfilter, men når
så alle I andre svarer på hans stupide indlæg, får jeg alligevel hentet dem
ned. Så dette indlæg er ment som en opfordring til ikke at svare på BW's
indlæg. Jeg ved det har været foreslået før uden held, men hvis nu at alle I
der finder BW's indlæg groteske, vamle, ubegavede osv. tilføjede ham i
killfilteret, så behøver I ikke læse hans ævl - og er fri for at blive sure
(som jeg gør - han er vist den eneste på usenet, jeg virkelig har lyst til
at give en røvfuld (hvor primitivt er det nu lige det er??)

Please - lad mig slippe for ham, ok?

Mvh pissed Tommy

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-11-02 12:33

"Tommy Bruus-Jensen" <tommy@fjern.bruus.dk> wrote in message

> Jeg er SÅ træt af Bo Warming.

Nåda, og synes du lige, vi alle skal vide?

> Han er naturligvis i mit killfilter,

Hvorfor "naturligvis"? Er der skreven/uskreven regel om, at BW skal i
ens killfilter?

> men når så alle I andre svarer på hans stupide indlæg, får jeg
> alligevel hentet dem ned.

Nu må du sg* styre dig. Nu skal vi andre altså til at indrette os efter
din smag og behag mht., hvad du finder stupidt eller ej? Hvad med, at du
helt undlod at blande dig i, hvem andre mennesker har lyst til at
korrespondere med? Er andres svar til BW forresten også stupide?

> Så dette indlæg er ment som en opfordring
> til ikke at svare på BW's indlæg. Jeg ved det har været foreslået før
> uden held,

Så stik dog næsen ind for pokker. Når det har været uden held, så har
andre tydeligvis en anden holdning til emnet end dig!

> men hvis nu at alle I der finder BW's indlæg groteske,
> vamle, ubegavede osv. tilføjede ham i killfilteret, så behøver I ikke
> læse hans ævl

Er der andet, du også ved meget bedre end os andre nu du er i gang?

> - og er fri for at blive sure (som jeg gør - han er
> vist den eneste på usenet, jeg virkelig har lyst til at give en
> røvfuld (hvor primitivt er det nu lige det er??)

Du er den eneste på usenet, jeg pt. er sur på og har lyst til at give en
røvfuld. Hvad så, skal vi mødes og udveksle røvfulde?

> Please - lad mig slippe for ham, ok?

Please, lad os andre slippe for dig, ok? Du kan jo f.eks. holde dig helt
væk fra usenet, så slipper du for ham.

--
-Jens B.

Fra : Henning

Dato : 15-11-02 15:54

Jens Bruun wrote:

> Please, lad os andre slippe for dig, ok? Du kan jo f.eks. holde dig
> helt væk fra usenet, så slipper du for ham.

Hej Jens!
Sæt fut ud af gruppen, når du svarer på off-topic indlæg

MVH
Henning

Fut news:dk.admin.netikette

Fra : Mone

Dato : 16-11-02 01:52

"Henning" skrev d. 15-11-02 15:54 dette indlæg :

> Hej Jens!
> Sæt fut ud af gruppen, når du svarer på off-topic indlæg
>
> MVH
> Henning
>
> Fut news:dk.admin.netikette

Hej Henning

Vil du ikke være sød at forklarer hvad det betyder når der blive skrevet
"FUT UD AF GRUPPEN, NÅR DU SVARER PÅ OFF-TOPIC INDLÆG.

Venlig hilsen
En meget "TUMPET" som ikke forstår en fløjtende FIS På forhånd TAK.
Mone

http://www.kandu.dk/

Fra : Henning

Dato : 16-11-02 09:33

Mone wrote:

> [...]
>
> Venlig hilsen
> En meget "TUMPET" som ikke forstår en fløjtende FIS På forhånd

Du poster gennem "kandu" derfor kan du ikke følge en fut.
Fut betyder : Follow up to = opfølgning til.
Dette bruges, når et indlæg i en debatgruppe ikke er i overensstemmelse
med gruppens fundats og der er en mere relevant gruppe at sende evt.
indlæg til, eller bare som dine, med fleres indlæg, intet har med gruppens
formål at gøre.

Det er ikke god etikette at skrive med store bogstaver, da det betragtes
som at råbe!

Da du alligevel ikke gennem "kandu" er i stand til at følge en fut, vil det
være dårlig etikette at du svare på dette indlæg.
Som "kandu" bruger bør du især sørge for at være 100% on-topic
i forhold til gruppens fundats.

Læs lige lidt om usenettet her: http://www.usenet.dk/

MVH
Henning

fut news:dk.admin.netikette

Ps. Gruppens fundats kan læses her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet

Fra : Mone

Dato : 16-11-02 01:47

"Tommy Bruus-Jensen" skrev d. 15-11-02 11:04 dette indlæg :

> [...]
til
> at give en røvfuld (hvor primitivt er det nu lige det er??)

Til Tommy

Jeg vover (selvom du har fået skældud) at være helt enig med dig. Jeg
går normalt
slet ikke ind på indlæg skrevet af Bo Warming, gik kun ind pga.
overskriften.
SÅ NU BLIVER JEG NOK OGSÅ BEDT OM AT SMUTTE-MEN DET ER OK, SÅ KAN VI JO
FØLGES AF

Men jeg har stadig ikke fundet ud af hvad det der FUT betyder, for jeg
er en gang før blevet bedt om at FUTTE AFSTED, og spurgte hvad det gik
ud på, MEN JEG HAR IKKE FÅET NOGET SVAR. Så nu må vi jo se om vi mødes
"igen" ik'??

Venlig hilsen
Mone

http://www.kandu.dk/

Fra : Mone

Dato : 16-11-02 01:57

> [...]
til
> at give en røvfuld (hvor primitivt er det nu lige det er??)

Hej igen.

Ja så er der jo også liiiiiiiiiiiiiige det der med at læse tingene
rigtigt. Det var jo ikke DIG der blev bedt om at FUTTE AF, men pyt, jeg
er stqdig enig med dig, og selvom det ikke var dig der blev bed om at
FUTTE AF, så har jeg stadig ikke forstået hvor man skal FUTTE HEN.

SORRY

http://www.kandu.dk/

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-02 11:34

> Jeg kan se at du ikke ved meget om, hvad infibulation (som praktiseres
af en
> del af det somaliske folk) indbefatter.

Jeg anerkender omskæring af både drenge og piger som unødvendigt og
kritisabelt, og vedr muslimer som alligevel bør udvises, er det fint med
mig at vi udviser hele familien.

Men hvem har dokumentation om at det er hovedparten af omskårne, der får
forringet deres sexliv?

Nogle omskårne har i Information skrevet af de let får orgasme trods
selv clitorisfjernende omskæring

De fleste omskårne er vist dem der blot har fået barberet af
skamlæbernes overflødige dillerdaller. Men det er ikke danskernes
problem.
Vort problem er at få flest mulig muslimer udvist - ikke at ændre deres
vaner.

> Prøv du at få en "tilfældig" lægmand til at fjerne
> halvdelen af din pik for bagefter at sy det sammen igen - jo mere
> amatøragtigt jo bedre og se om det føles som en bagatel.

I 70erne da man lavede filmen Deep Throat om pigen der havde clitoris i
halsen, troede man at clitoris var altafgørende for orgasme.
Idag er vi klogere.
Så sammenligning med penis er malplaceret

Fra : Bo

Dato : 15-11-02 14:12

Lad nu for pokker værd med at besvare den landsbytosse's indlæg

Fra : N/A

Dato : 17-11-02 09:56

Bo <nospambonanza@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Lad nu for pokker værd med at besvare den landsbytosse's indlæg

PROTEST
Det må være en storby tosse.

VH KHS

Fra : Bo Warming

Dato : 18-11-02 01:28

"N/A" <-remove-khsalvesen@get2net.dk> wrote in message news:ZPIB9.17> >
Lad nu for pokker værd med at besvare den landsbytosse's indlæg

> PROTEST
> Det må være en storby tosse.

Ak jeg er kun lærling til Glistrup, der har provokeret så meget at
professor, overlæge, dr med i psykiatri Mogens Jacobsen gik i medierne
og kaldte Glistrup for "klart skitzofren" - hvilket andre fagfolk idag
kalder expornomodel Katja Kean.
------------------

På bogmessen spurgtes ex-EB-chef Sv O Gade om
"Var massageannoncer og sexbrevkasse ikke vigtig for den oplagsfremgang,
som Victor Andreassen får æren for?" og han svarede
"Det kunne jeg skrive et langt kapitel om"
Trist at den fine bog om Victor kun nævner Sten og Inge Hegelers
populære og sensationelle erotiske brevkasse i forbifarten.
Ved siden af sex-modighed kan EB-succes forklares ved at skattetryk
havde nået smertegrænsen.
Rindal havde kritiseret kunststøtte og Glistrup havde foreslået Rindal
at starte et parti på det grundlag.
Victors anti-skrankepave linie var en sikkerhedsventil for
velfærdsstatens skattetrykkoger og beredte vejen til Glistrups
vellykkede anti-papirnusser-opgør i 1973 - så EB har meget at være stolt
af..

Fra : Mone

Dato : 15-11-02 10:46

"Bo Warming" skrev d. 15-11-02 05:56 dette indlæg :
> [...]
for
> læger har ofte kvababelser med at angive deres indvandrervenner.

Det var dog det mest modbydelig jeg længe har set, "PIA KJÆRSGAARD"

http://www.kandu.dk/

Fra : Zed

Dato : 15-11-02 23:26

"Mone" <Mone.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Det var dog det mest modbydelig jeg længe har set, "PIA KJÆRSGAARD"

Nej han er Glistruptilhænger - dvs det er langt værre.

FUT? kan jeg ik finde ud af

-Zed

Fra : Onkel Dunkel

Dato : 16-11-02 01:42

"Zed" <zed@ihatespam.dk> skrev i en meddelelse

> "Mone" <Mone.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Nej han er Glistruptilhænger - dvs det er langt værre.

Hvorfor er det slemt at være Glistruptilhænger? Er det ikke mandens egen
sag?Er han ikke politisk korrekt nok til de her- og dameskaber?
Manden har en mening - forhold dig til den.
Du skal ikke engang tænke på at futte, fordi du ikke er enig i hans indlæg!
Det er helt on-topic her i gruppen.Det er dit derimod ikke, så hvis nogen
skal futtes, er det dig.

Fra : Zed

Dato : 25-11-02 01:04

"Onkel Dunkel" <hgath@deepspace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
indlæg!
> Det er helt on-topic her i gruppen.Det er dit derimod ikke, så hvis nogen

Jeg kan ikke engang huske hvad hans indlæg handlede om, men hvis det er som
det plejer, så er det offtopic.
og hvorfor skal jeg ikke påtænke at futte? hvis folk vil svare på mit indlæg
omkring politik skal det ikke ende i denne gruppe.

og lad mig gætte - du er glistrup-tilhænger?

fut venligst det her videre da jeg som sagt ikke kan finde ud af at futte
ellers tag diskutionen på min mail som er: zed @ undergrunden . dk

-Zed

Fra : Elros

Dato : 15-11-02 23:05

Bo Warming wrote:
> [...]
>
> Selvudført foto er iøvrigt bedre bevismiddel end lægeundersøgelser, for
> læger har ofte kvababelser med at angive deres indvandrervenner.

Du har nu slået fast med så store typer du kan at du er i besiddelse af
den mest forkvaklede tankegang siden Nero.

Du skal aldrig regne med at blive taget seriøst her mere.

Fra : Onkel Dunkel

Dato : 16-11-02 01:50

"Elros" <none@yet> skrev i en meddelelse news:3DD56F9A.3030401@yet...

> Du har nu slået fast med så store typer du kan at du er i besiddelse af
> den mest forkvaklede tankegang siden Nero.
>
> Du skal aldrig regne med at blive taget seriøst her mere.

Hvad i alverden bilder du dig ind? Er din mening bedre end hans? Taler du på
hele gruppens vegne, eller har du bare bændelorm?

Fra : Elros

Dato : 16-11-02 10:24

Onkel Dunkel wrote:
> Hvad i alverden bilder du dig ind?

Ikke noget. Jeg ved.

> Er din mening bedre end hans?

Efter i lang tid at have set perfide indlæg fra ham, er jeg på ingen
måde bange for at svare : JA!

> Taler du på hele gruppens vegne,

Ikke din åbenbart, men det tar jeg helt roligt.

> eller har du bare bændelorm?

Syntes du selv det er seriøst?

Fra : Onkel Dunkel

Dato : 16-11-02 11:52

"Elros" <none@yet> skrev i en meddelelse news:3DD60EC0.8030505@yet...

> Ikke noget. Jeg ved.

Hvad ved du?

> Efter i lang tid at have set perfide indlæg fra ham, er jeg på ingen
> måde bange for at svare : JA!

Er du fascist?

> Ikke din åbenbart, men det tar jeg helt roligt.

Er det kun mig? Har du lavet en brugerundersøgelse i gruppen?

> Syntes du selv det er seriøst?

Hvad synes du om dit eget fascistoide indlæg?
Du synes måske lige som mange andre, at folk med meninger, der afviger
radikalt fra dine egne, skal have klippet forbindelsen?

Fra : Elros

Dato : 16-11-02 14:37

Onkel Dunkel wrote:
> Hvad ved du?

At BW er en syg mand.

> Er du fascist?

Nej, det mener jeg heller ikke man behøves at være for at kunne se at
det er sygt at forsvarre kvindelig omskæring med at kvinder jo bare kan
få orgasme ved at slikke pik.

> Er det kun mig? Har du lavet en brugerundersøgelse i gruppen?

Den foretager BW skam selv ved hans blotte aktivitet. Vi andre behøves
blot at se til på sidelinien.

> Hvad synes du om dit eget fascistoide indlæg?

At det ikke er "fascistoidt".

> Du synes måske lige som mange andre, at folk med meninger, der afviger
> radikalt fra dine egne, skal have klippet forbindelsen?

Har jeg sagt det?

Fra : Onkel Dunkel

Dato : 16-11-02 17:52

"Elros" <none@yet> skrev i en meddelelse news:3DD64A15.70101@yet...

> [...]
> få orgasme ved at slikke pik.

> Den foretager BW skam selv ved hans blotte aktivitet. Vi andre behøves

Hvem er "vi"?

> At det ikke er "fascistoidt".

Synes du ikke, der er noget fascistoidt over at kalde folk med en anden
mening for "syg"?

> Har jeg sagt det?

Nej, men fik du chancen, ville du ikke betænke dig to sekunder.

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 16-11-02 21:56

"Onkel Dunkel" <hgath@deepspace.dk> skrev i en meddelelse

[Snip en helt og aldeles OT diskussion]

Ja Onkel, man forledes til at tro at du _er_ Bo Warming eller ihvertfald en
lidelsesfælle med ham...

Rigtig hjertelig velkommen i mit killfilter

/Tommy

Fra : Onkel Dunkel

Dato : 17-11-02 01:17

"Tommy Bruus-Jensen" <tommy@fjern.bruus.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
en
> lidelsesfælle med ham...
>
> Rigtig hjertelig velkommen i mit killfilter

Er du også fascistoid?

Fra : KH

Dato : 17-11-02 09:47

> "Tommy Bruus-Jensen" <tommy@fjern.bruus.dk> skrev i en meddelelse

> en

> Er du også fascistoid?

Jan I ikke fedte over i en anden gruppe..
Xfut news:dk.snak.mudderkastning

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 17-11-02 10:53

KH <KH@mitdomain.com> wrote:

KH - står det for Karl Hønseknepper ?
Eller måske Kryster Hans ?

--
Ejvind

Fra : KH

Dato : 17-11-02 11:12

"Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> KH <KH@mitdomain.com> wrote:
>
> KH - står det for Karl Hønseknepper ?
> Eller måske Kryster Hans ?

Plonk!

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 17-11-02 11:15

KH <KH@mitdomain.com> wrote:
> "Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Plonk!

OK - det var altså Kryster Hans !

--
Ejvind

Fra : Claus U

Dato : 18-11-02 14:12

Ejvind Kruse wrote:

> OK - det var altså Kryster Hans !

Staves Kryster ikke med "C" dvs Cryster?

--
Claus U - http://www.cykeltyven.dk -
Takt er evnen til at beskrive andre

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 18-11-02 22:31

Claus U <reklame.delme@dumbass.dk> wrote:

> Staves Kryster ikke med "C" dvs Claus?

Jo !

--
Ejvind

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 23-11-02 12:21

Claus U <reklame.delme@dumbass.dk> wrote:

> Staves Kryster ikke med "C" dvs Cryster?

Ikke ifølge dagens Ekstrablad :

<http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=184541>
"Krysterne på Christiansborg er krøbet i flyverskjul, mens de ruster
sig til det et nyt formandsopgør, som de forventer kommer efter næste
- tabte - folketingsvalg."

--
Ejvind

Fra : Steen Johansen

Dato : 17-11-02 21:18

> [...]
en
> lidelsesfælle med ham...
>
> Rigtig hjertelig velkommen i mit killfilter

Er du også fascistoid?

Runkel Dunkel det er dumt at skrive til en for dig netdø
MkH Steen

Fra : Bo Warming

Dato : 17-11-02 07:29

> Nej, det mener jeg heller ikke man behøves at være for at kunne se at
> det er sygt at forsvarre kvindelig omskæring med at kvinder jo bare
kan
> få orgasme ved at slikke pik.

TV-Zulu har netop vedr "Langt ned i halsen" filmen forsvaret våset om at
kvinder kan få orgasme ved at slikke pik.
Jeg skrev at de fleste kvindeorgasmer nok er fake, og derfor er chancen
for orgasmer næppe nedsat af at visse sjældne typer kvindeomskæring
fjerner clitoris(men ikke dens nerver - de gror ud igen - du kan heller
ikke fjerne fantomsmerter ved at skære 1 cm nerver væk)

> Den foretager BW skam selv ved hans blotte aktivitet. Vi andre behøves
> blot at se til på sidelinien.

Har jeg lavet en brugerundersøgelse? Jeg søger at skrive brugervenligt,
forståeligt - men reaktionerne på mine indlæg er et mysterie jeg ikke
går meget op i.

> At det ikke er "fascistoidt".

> Har jeg sagt det?

Al kritik der grundløst går efter manden i stedet for bolden, vidner om
fascistoide, hadske træk
Og manglende netikette - manglend forståelse for at debat handler om at
belyse en sag fra flere sider, og hvis man ikke får noget positivt ud
af en meddebattørs udgydelser, bør man ignorere dem.

Bemærk hvordan jeg som altid sørger for at holde debatten OT, selvom
alle andre søger væk fra emnet sex. Alligevel hetzer dss-regeringen om
at jeg bør smides ud eller forties!

Fra : Steen Johansen

Dato : 17-11-02 21:22

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse

Bemærk hvordan jeg som altid sørger for at holde debatten OT, selvom
alle andre søger væk fra emnet sex. Alligevel hetzer dss-regeringen om
at jeg bør smides ud eller forties!

Ja jeg må give dig ret, du er en af de eneste der er konkret i dine indlæg
og har noget at byde på. Måske er de andre misundelige på dit vid?
MvH Steen

Fra : Arne Jensen

Dato : 19-11-02 10:27

On Sun, 17 Nov 2002 07:29:11 +0100, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

> [...]
>fjerner clitoris(men ikke dens nerver - de gror ud igen - du kan heller
>ikke fjerne fantomsmerter ved at skære 1 cm nerver væk)

Øhm.
Jeg tvivler meget stærkt på at de fleste kvindeorgasmer er fake.. Hvad
skulle de dog få ud af det. Desuden Omskæring af kvinder er en
afskyelig og ganske unødvendig handling.. Ved du iøvrigt at ved de
omskæringer du kalder sjældne bliver kvindens kønsdele syet sammen,
som beskrevet andre steder her i gruppen?!
Ved du så også at når det foregår i afrika, og pigen bliver så gammel
at hun bliver gift, så skærer hendes "kære" husbond hende op på
bryllupsnatten så han kan kneppe hende der på bryllupsnatten.
Altså får hun lige kniven også ellers på hende med blod og det hele..
Ligegyldigt dillerdaller der bliver fjernet..hmmm!

Du skriver at du skriver forståeligt ovs.. Well meget af det du
skriver er om ikke andet, så i hvert fald meget kontroversielt, og
ikke specielt læsevenligt. Ofte udviser du en særdeles dårlig respekt
for kvinder, så jeg spekulere da på hvad du er for en person.
Dybt frustreret over at du stadivæk er jomfru?
Meget bitter over et eller andet med kvinder?
en provokatør der more sig hjerteligt over at nogle gider hidse sig op
over det du skriver?

> [...]
>belyse en sag fra flere sider, og hvis man ikke får noget positivt ud
>af en meddebattørs udgydelser, bør man ignorere dem.

Ikke nødvendigvis.. Man kan godt tillade sig at stille spørgsmål, så
man har mulighed for at debatere den ueninghed der er opstået.

>Bemærk hvordan jeg som altid sørger for at holde debatten OT, selvom
>alle andre søger væk fra emnet sex. Alligevel hetzer dss-regeringen om
>at jeg bør smides ud eller forties!

Jeg mener ikke at hverken du eller andre skal smides ud nogen steder..
Årh måske Ejvind der tydeligt har vist at han ikke har fattet en
bjælde af hvad det vil sige at tale/skrive ordentligt til andre
mennesker. Men ellers har vi den her dejlige ting i dk der hedder
ytringsfrihed. Den mener jeg ALLE bør respektere hvad enten man er
uenig i det afsenderen skriver eller ej.. Debat kommer som regel af at
man ikke er enig, og selv om man er uenige, er der intet der forhindre
en i at holde en ordentlig tone.
Faktisk vil jeg godt komme med en en lille opsang til gruppen her:
Og nej jeg har har ikke læst fundatsen som det jo hedder så smukt.
Hvis ikke i har noget konstruktivt at bidrage med, så lad for ind i h
være med at svare... Der er ingen der tvinger jer til at læse mails
her. Hvis der er en person der provokere jer er der 2 muligheder
1: Plonk
2: undlad at læse mail/ignorer dem hvis i er for provokerede over det
afsender skriver, og ikke har noget fornuftigt at sige.
Man kan ikke være kærester med alle, og dermed heller ikke være enige,
men hvis der er uenighed, så er det rette middel mod målet ikke at få
dem væk.. Hvor meget debat tror i der ville være hvis alle bare var SÅ
enige`!
Iøvrigt en ting jeg savner meget fra fidotiden: Debat. Ikke så meget
om generelle emner, men om mennesker... I ved alle de der små
problemer i hverdagen og alle de ting omkring sex og samliv der stort
set ikke bliver berørt her.. Det er åbenbart for intimt til det
moderne menneske. Eller også gider vi bare ikke gå i dybden mere!?

Venligst
Møffe

Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-02 11:54

"Arne Jensen" <moeffe@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg tvivler meget stærkt på at de fleste kvindeorgasmer er fake..

Svaret blæser i vinden

> Omskæring af kvinder er en
> afskyelig og ganske unødvendig handling..

Enig. Ligesom drengeomskæring og piercing . Men forældre ejer deres
børn, og det manikke dør af bliver man stærkere af.(stort set)

> [...]
> at hun bliver gift, så skærer hendes "kære" husbond hende op på
> bryllupsnatten så han kan kneppe hende der på bryllupsnatten.

Jeg ved at der er mange historier der er overdrevne

> [...]
> for kvinder, så jeg spekulere da på hvad du er for en person.
> Dybt frustreret over at du stadivæk er jomfru?

Kik omkring Bjelkes Alle 46 iaften og se om du mener min søn, der netop
har taget studentereksamen ligner mig. Det mener de fleste. Det samme
med hans lillesøster og en halvbror der snart er læge i Oslo. Foto haves

Hvis du (fejl)læser kvindehad i mine indlæg, er de så
læse-U-venlige/uforståelige?

Fra : Anita

Dato : 19-11-02 15:22

"Bo Warming" skrev

> Men forældre ejer deres
> børn

Gør de?

/Anita

Fra : Girlie

Dato : 19-11-02 15:43

> "Bo Warming" skrev

> Gør de?

Absolut ikke! De er kun til låns i 18 år...bl.a. derfor jeg i modsætning til
min exmand ikke ønskede at en eventuelt søn skulle omskæres. Vi kan ikke
gøre varige indgreb på vores børn, som de skal leve med resten af deres liv.
Børn ejer selv deres kroppe - vi skal blot beskytte og varetage dem i 18 år.
Ikke skære ting af dem uden anden årsag en "tradition".

Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-02 16:08

> [...]
18 år.
> Ikke skære ting af dem uden anden årsag en "tradition".

Selvfølgelig ejer man sig selv fra 18års fødselsdagen og fremefter, og
når 15 år kan man flytte hjemmefra og meget andet, og kriminel lavalder
nedsættes nok snart yderligere , som Glistrup jo har foreslået i siden
firserne.(alt hans nytænkning gennemføres før eller senere, senest
sommerhusliberalisering)

At lade sit barn få fjernet mandler eller polypper, fordi moderen er
hysterisk/hypokondrisk på barnets vegne er grimt men lovligt - lægerne
adlyder.

Drengeomskæring er ca så skadelig som pigeomskæring

De yderst sjældne klitorisafskæringer er ikke så orgasme-forhindrende
som en snerpet opdragelse (og er vist sjælden(Sten Hegler påpegede det i
Politiken igår), men man mørklægger den ringe viden fagfolk har om disse
særlig slemme omskæringer og senfølgerne - så der er frit slag for had
og gæt.

Fra : Arne Jensen

Dato : 20-11-02 08:29

>At lade sit barn få fjernet mandler eller polypper, fordi moderen er
>hysterisk/hypokondrisk på barnets vegne er grimt men lovligt - lægerne
>adlyder.

Jeg kan ikke svare for andre, men fik som 8 årig fjernet mine mandler.
(Mener jeg eller var det polypper?)
Årsag: Mellemøre betændelse 6 gange på 2 år, dræn, punktering (AV AV)
og jeg skal komme efter dig.. Ikke fordi min mor var hypokondrisk
eller hysterisk
hun var iøvrigt til dels begge dele!
Min mor var Manio depressiv!
Må hun hvile i fred det dejlige menneske!
Jeg har iøvrigt kun haft betændelse i mine øre 2 gange siden.. Jeg er
32!
Så uden at skære alle over en kam vil jeg sige som Viggo Sommer:

Så skulle den ged vidst være barberet!

> [...]
>Politiken igår), men man mørklægger den ringe viden fagfolk har om disse
>særlig slemme omskæringer og senfølgerne - så der er frit slag for had

Humlen er vel i bund og grund at omskæring er unødvendig og
forkastelig. Mht drenge omskæring er faktum at det nedsætter følelsen
i hovedet. Om det er god eller skidt kan vel diskuteres, men rent
bortset fra det skulle der ikke være de store fysiske skavanker ved
dette indgreb.. Jeg mener dog heller ikke at man skal skal omskære
drenge.. Og jeg har faktisk problemstillingen meget tættere inde på
livet end du måske lige forestiller dig!

Venligst
Møffe

Fra : Arne Jensen

Dato : 20-11-02 08:07

>Svaret blæser i vinden

Det kan meget vel være det gør for dig.. For mit eget vedkommende er
der ingen tvivl om at langt de fleste orgasmer kvinder har er ægte
nok. For efterhånden en del år siden havde jeg en forlovet der havde
en væsentlig større sexlyst end undertegnede.. Hvorfor skulle hun have
det hvis ikke der var nogen "gevinst" ved at have sex.. Desuden kom
hun/var hendes orgasmer så kraftige at vi som oftest havde et
håndklæde under os, under sex for ikke at få en meget våd seng.. Det
var der ikke noget fake over.
Jeg kan godt komme med andre eksempler, men da jeg ikke har lyst til
at udbassunere mit privatliv, lader jeg den stå alene.
Men det er da rigtigt nok at nogle kvinder faker deres orgasme ind
imellem.. Dem om det.. Jeg forstår dog ikke helt konceptet.. Hvorfor
snyde sig selv for noget dejligt?!

>Enig. Ligesom drengeomskæring og piercing . Men forældre ejer deres
>børn, og det manikke dør af bliver man stærkere af.(stort set)
Det var ikke helt det indtryk jeg fik af dit indlæg der startede denne
debat. Dog mener jeg ikke der er nogen som helst grund til at
acceptere en tradition ved at sige.. Nårh det dør hun ikke af, så det
kan vi godt fortsætte med.. Ligeledes kan det meget vel føre til
psykiske problemer senere i livet.
Traditionen stammer fra afrika hvor man traditionelt har en noget mere
afslappet holdning til udtrykket monogami, og er indført for at
kvindens lyster ikke skulle løbe af med hende (og en anden mand?)

Hvis man er i tvivl kan man jo se på HIV/AIDS statistikken for Afrika!

Mht omskæring af drenge, så mener jeg også det er ganske unødvendigt,
men det er dog en noget mere harmløs operation.. Trods alt.. Den
bliver udført udelukkende af hensyn til renlighed.. Og desuden rent
medicinsk ved forhudsforsnævring.. Det kan din snart uddannede søn med
garanti bekræfte.

>Jeg ved at der er mange historier der er overdrevne

Pudsigt nok stammer denne her fra en Afrikansk kvinde der har levet
med den tradition hele sit liv, og har talt med mange kvinder der var
omskåret på netop denne "sjældne" måde. Det blev vist på DR (?) for
nogen tid siden i et dokumentar om netop denne problemstilling.
Desuden har jeg en god ven der har været gift med en Afrikansk kvinde
nogle år.. Hun var omskåret efter den knap så drastiske metode.. Ikke
desto mindre betød det at hun kun kunne få orgasme/udløsning hvis de
havde samleje i en bestemt stilling.
Groft sagt findes der i afrika to slags muslimer sinni og sunni
(stavemåde?)
Sinni muslimer er mere moderate i deres fortolkning af koranen end
sunni muslimerne er, og dermed ikke så radikale i deres udførelse af
omskæringen..
Hvordan fordelingen er har jeg ingen anelse om.

>Kik omkring Bjelkes Alle 46 iaften og se om du mener min søn, der netop
>har taget studentereksamen ligner mig. Det mener de fleste. Det samme
>med hans lillesøster og en halvbror der snart er læge i Oslo. Foto haves
Se for det første har jeg ingen anelse om hvor Bjelkes alle ligger..
Garanteret ikke i Tarm.. For det andet skal jeg på arbejde;)

Men du har da gjort det klart nok at du ikke er jomfru;)

>Hvis du (fejl)læser kvindehad i mine indlæg, er de så
>læse-U-venlige/uforståelige?

Det er meget muligt jeg misfortolker dig. Men som sagt er dine indlæg
meget kontrovesielle, og ind imellem har der været ting fremme jeg
godt kunne betragte som kvindehad/nedgørelse af kvindekønnet.
En undskyldning for dette.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-11-02 16:49

> Det kan meget vel være det gør for dig.. For mit eget vedkommende er
> der ingen tvivl om at langt de fleste orgasmer kvinder har er ægte
> nok.
Som sagt - svaret blæser i vinden.
Hvis den enkelte oplever ægthed, så skal jeg ikke søge at være
lyseslukker.
Men der er meget at opnå ved af fake, og bevis er umuligt.
Se "Da Harry mødte Sally".
Mænd vil gerne tro at alt er ægte overfor dem, men....

> Det var ikke helt det indtryk jeg fik af dit indlæg der startede denne
> debat.

Jeg gider ikke skrive hvad står i enhver avis. Så jeg stiller
spørgsmålstegn ved om pigeomskæring er så grusomt som påstået.

Fra : Arne Jensen

Dato : 21-11-02 08:25

On Wed, 20 Nov 2002 16:49:04 +0100, "Bo Warming"
> [...]

>lyseslukker.
>Men der er meget at opnå ved af fake, og bevis er umuligt.

En helt igennem pragtfuld film jeg har set ganske mange gange. Meg
Ryan har da også en af sine glansroller som Sally:)
Men jeg har nu aldrig oplevet en piges orgasme på samme måde, og ej
heller haft ønske derom.

>Mænd vil gerne tro at alt er ægte overfor dem, men....
Og kvinder aner ikke om manden har fået orgasme.. hun har et ret
synligt bevis på at han har fået udløsning, men jeg kan godt hilse og
sige at i min terminologi er der himmelvid forskel.

Jeg har mødt MEGET få kvinder (2 faktisk.. der i blandt min kone) der
kan gøre ting ved mig, hvor jeg har tænkt at smukkere kvinder ikke når
dem til sokkeholderne!

Jeg har også været sammen med en meget smuk pige for mange år siden
der når det kom til det seksuelle var som en efterårsdag: Kold, klam
og grå.
Min skyld/hendes skyld.. Svaret blæser i vinden!

>Jeg gider ikke skrive hvad står i enhver avis. Så jeg stiller
>spørgsmålstegn ved om pigeomskæring er så grusomt som påstået.

Jeg skriver meget lidt om det der står i aviser.. Jeg skriver ud fra
mine egne erfaringer/venners erfaringer, og i dette tilfælde hvad jeg
har set i en dokumentar udsendelse der blev sendt længe før denne
debat blev blæst op af medierne.
Du har sikkert ret i at visse former for omskæring er relativt
harmløse..
Men som vi er enige i berettiger det dem ikke.
Den mere omfattende omskæring der udføres er jeg ret overbevist om er
regional.. Dvs. at det primært sker i nogle lande eller i områder af
et land.. Men det gør ikke sagen bedre at det sker andre steder, og at
indvandere fra disse lande vil følge deres lands tradition.

Hvis du iøvrigt kigger på det ret generelle billede af de indvandere
fra afrika, er det så ikke påfaldende at manden taler og forstår
dansk, mens kvinden dårligt kan købe en liter mælk uden mandens
hjælp.. Her mener jeg faktisk det har været rigtigt at indføre
stramninger mht. danskkundskaber/undervisning m.m.

En kvindeomskæring er en helt og aldeles unøvendig handling der er
indført for at begrænse kvindens sexsuelle aktivitet.

Drengeomskæring der er velkendt fra flere religioner
(jøder/katolikker) er indført på grund af renlighed!

Jeg er ikke tilhænger af nogen af delene, men jeg kan til gengæld godt
gennemskue hvilken af de to grunde der er mest usympatisk!

Venligst
Møffe

Fra : Anita

Dato : 21-11-02 10:13

"Arne Jensen" skrev

Hej Arne.

Det er vel nok rart med en ny og aktiv skribent i gruppen

> Og kvinder aner ikke om manden har fået orgasme.. hun har et ret
> synligt bevis på at han har fået udløsning, men jeg kan godt hilse og
> sige at i min terminologi er der himmelvid forskel.

Det er så sandt som det er skrevet. Og det skræmmer mig lidt...

KLIP
BW skrev:
> [...]

En sidebemærkning til Bo W. Du kobler omskærring sammen med orgasme, hvilket
jeg ikke kan se sammenhængen imellem. Om kvinden efter det brutale indgreb
kan få orgasme eller ej, er da sagen komplet uvedkommende.
Man hugger da heller ikke en arm af folk, med argumentet "at de jo stadig
kan bruge den anden arm". Der er nogle ting, der bare ikke giver mening -
omskærring er en af dem.

> [...]
> hjælp.. Her mener jeg faktisk det har været rigtigt at indføre
> stramninger mht. danskkundskaber/undervisning m.m.

Bare lige for at tilføje nuancere dette billede vil jeg tilføje at det
faktisk forholder sig sådan i mange somaliske familier at manden rigtig nok
er "overbossen" udadtil. Men internt i familien er det ofte kvinden der har
"regeringsmagten". Det er bare noget af det vi aldrig hører om, for det er
ikke så spændende som at fortælle om kvindeundertrykkelse og tørklæder.

> En kvindeomskæring er en helt og aldeles unøvendig handling der er
> indført for at begrænse kvindens sexsuelle aktivitet.

Tja, måske ikke nødvendigvis derfor, men jeg forstår i hvert fald ikke
pointen. Det må da også være utilfredsstillende for manden at sex dels
(måske) gør ondt på kvinden og ellers ikke er specielt rart og
tilfredsstillende. Det betyder vel at kvindens lyst til sex er mindre - og
hvor fedt er det for manden? Så har han måske en undskyldning for at gå
andre steder hen? Jeg ved det ikke - og forstår det ikke.

> Drengeomskæring der er velkendt fra flere religioner
> (jøder/katolikker) er indført på grund af renlighed!

Er det? Mon det var før vand og sæbe blev opfundet?

> Jeg er ikke tilhænger af nogen af delene, men jeg kan til gengæld godt
> gennemskue hvilken af de to grunde der er mest usympatisk!

Helt enig.

Venligst
Anita

Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-02 14:40

Omskæring er som skalpering, symbol på at et undermenneske er nedlagt.
Man anerkender sin underkastelse overfor Gud ved omskæring ved at kappe
en forhudsring - eller gå i kirke. Jeg ville hellere have mistet lidt
forhud end spilde tid med kirkegang. Der er ingen væsentlige generelle
renlighedsfordele ved omskæring.

Fra : Arne Jensen

Dato : 25-11-02 10:27

On Thu, 21 Nov 2002 10:13:21 +0100, "Anita" <anita@REMOVEstofanet.dk>
wrote:

>"Arne Jensen" skrev
>
>Hej Arne.
Hej Anita

>Det er vel nok rart med en ny og aktiv skribent i gruppen
Well ny gammel skribent;)
JEg har skrevet en del førhen, men tak for de venlige ord!

>Det er så sandt som det er skrevet. Og det skræmmer mig lidt...

På hvilken måde?
Jeg formoder at kvinder også har det lidt på samme måde.. Altså at der
er store forskelle på hvor kraftigt man kommer.. Nogle gange er sex
godt andre gange er det fantastisk.
Nogle gange har man lyst til den helt store tur hvor man pirre
hinanden en hel dag/nat, og elsker i flere timer.. Andre gange har man
lyst til en hurtig tur.. Hvis det kan være samfaldende med partnerens
ønsker er det ideelt, men jeg forstår ikke helt hvad der skræmmer dig.

> [...]
>ikke så spændende som at fortælle om kvindeundertrykkelse og tørklæder.

Jeg tvivler ikke et sekund på dette.. Derfor skrev jeg også "Det
generelle billede"
Jeg får altid det sidste ord herhjemme: Ja skat;))

> [...]
>hvor fedt er det for manden? Så har han måske en undskyldning for at gå
>andre steder hen? Jeg ved det ikke - og forstår det ikke.

Se det er vi mange der ikke gør.. Ikke desto mindre er det i store
grove træk virkeligheden.

>Er det? Mon det var før vand og sæbe blev opfundet?

Så vidt jeg har forstået den del af det, så ja!
Dermed ikke sagt at der er nogen speciel logik i det. Som Bo Warming
ganske rigtigt skriver er der ingen renlighedsmæssige fordele ved at
omskære mænd.
Alternativt er der jo også den mulighed (Det står for egen regning) at
ved omskæring tager man den naturlige beskyttelse væk fra penishovedet
og dermed bliver det mindre følsomt (den konstante irritation mod
stoffet i vores tøj) Og dermed har man håbet på at fjerne noget af
mandens sexlyst.
Omskæring bunder i langt de fleste tilfælde i religion.. Der er ikke
ret megen logik i religion.. Muligt at det har været nemmere at
"sælge" den der med renlighed end fjernelse af sexlyst til mænd?!
Også for et par tusinde år siden.

Venligst
Moeffe

Fra : Bo Warming

Dato : 25-11-02 10:59

Der var aldrig opstået en kvindelig orgasme, hvis ikke kvinden mens hun
tænkte "loftet trænger til at hvidtes" også tænke "nu er han 50% færdig
med det her pjat", og "nu er han 90% færdig " osv , og så fandt hun på
at stønne i kor for at gejle ham op til hurtig færdiggørelse(som
heppende cheerleaders opmuntrer fodboldspillere), og når jeg har søgt at
narre en pige og foregive orgasme, er jeg ofte blevet gennemskuet.

Fra : Elros

Dato : 25-11-02 14:07

Bo Warming wrote:

> [...]
> at stønne i kor for at gejle ham op til hurtig færdiggørelse(som
> heppende cheerleaders opmuntrer fodboldspillere),

Du har min dybeste medfølelse m.h.t. til kvaliteten af dit sexliv.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-11-02 17:28

> Du har min dybeste medfølelse m.h.t. til kvaliteten af dit sexliv.
Debatten går på orgasme og hvad det gør godt for - har du et bedre bud?
Jeg spurgte på bogmessen Tor Nørretranders der kan forklare alt udfra
Darwin om han kan forklare orgasme og onani, og han var på bar bund.
Har du noget at supplere eller
modsige om vort emne orgasme/udløsning?

Fra : Anita

Dato : 25-11-02 13:34

"Arne Jensen" skrev

> Well ny gammel skribent;)
> JEg har skrevet en del førhen, men tak for de venlige ord!

Fedt er det i hvert fald. Det er så rart når der er basis for konstruktiv
dabet.

> På hvilken måde?

Ja, jeg tænkte jo nok at jeg kom til at forklare den kommentar.

Altså, det bekymrer mig jo lidt, at jeg ikke kan vide om "det var som det
skulle være" eller om det bare var "gråt og kedeligt". Jeg ved godt at man
kan fornemme meget, og man kan jo også bare spørge direkte.... men alligevel
nager det mig en smule. Hvad hvis han ikke engang selv ved det? Altså
forskellen på udløsning og orgasme.

> [...]
> lyst til en hurtig tur.. Hvis det kan være samfaldende med partnerens
> ønsker er det ideelt, men jeg forstår ikke helt hvad der skræmmer dig.

Jeg tænker ikke så meget på ønsker, eller at det skal være
super-duper-multi-fantastisk-med-sol-og-stjerner hver eneste gang. Men hvis
man i det lange løb aldrig oplever "det bedste".... så er chancen for at man
ender i en rytme med det grå og kedelige sexliv vel større - og dermed er
chancen for at man (på et tidspunkt) søger andre udfordringer vel også
større - eller hvad? Jeg tænker lidt over det og hele resonnementet bekymrer
mig lidt....

Der er så mange ting i det. Det er jo ikke sikkert, jeg kan give ham det,
der skal til. Det er heller ikke sikkert han ved, hvad der skal til og kan
fortælle mig det - ligesom jeg heller ikke altid selv ved, hvad jeg egentlig
vil ha'. Damn det er indviklet.

KLIP
> Jeg får altid det sidste ord herhjemme: Ja skat;))

*hehe*

Jeg lader det om omskærring ligge og har ændret emnelinjen. Så må vi se om
der kan komme en debat ud af dette.

Jeg vil i hvert fald godt høre, hvad andre tænker i forhold til ovenstående
bekymring.

Venligst Anita

Fra : Henning

Dato : 25-11-02 21:33

Anita wrote:

> Jeg vil i hvert fald godt høre, hvad andre tænker i forhold til
> ovenstående bekymring.

Mænd der ikke har oplevet orgasme, aner ikke at der findes
andet end udløsning/sædafgang, for det i sig selv er jo så
dejligt, at man nok ikke kan forestille sig at der findes en
mere intens oplevelse end det.

Kvinder taler ofte om mere eller mindre dybe orgasmer,
jeg tror at uanset hvor dejligt det er at få udløsning, svare
udløsningen til det kvinder vil kalde mindre dyb orgasme.

Det er nemmere at få orgasme med en partner der matcher
end sammen med en, hvor der ikke er helt så stor overens-
stemmelse ( restriktioner/forbehold ) hvor man er nød til
at være nærværende og bevidst om hvad man gør ikke gør
for ikke at overskride hendes grænser.

MVH
Henning

Fra : Bo Warming

Dato : 25-11-02 22:18

> at være nærværende og bevidst om hvad man gør ikke gør
> for ikke at overskride hendes grænser.

Jeg mindes en Pinse-mission dame der mente at når de var sammen og talte
i tunger, så oplevede de himmerige her på jorden, og alle andre burde
misunde dem. Smagsdommeri er altid superondskab, så jeg vil ikke gøre
mig til dommer over om hvad er godt og hvad er bedre - den enkelte ved
altid bedst selv hvad der er bedst for ham/hende

Fra : Arne Jensen

Dato : 26-11-02 07:54

On Mon, 25 Nov 2002 13:33:47 +0100, "Anita" <anita@REMOVEstofanet.dk>
wrote:

>Fedt er det i hvert fald. Det er så rart når der er basis for konstruktiv
>dabet.

Se det er jo også en af de ting jeg søger når jeg går ind i
nyhedsgrupperne. Og beklageligt vis synes jeg til dels der er alt for
meget mudder og for lidt debat.. Alt for meget der partout skal være
ekstremt. Alt for meget citater og kliniske beskrivelser (selv om
sidst nævnte kan være godt nok når der er tale om sygdom/graviditet
m.m) og alt for lidt personer og den trods alt ret begrænsede åbenhed
vi har i dette forum.
Alt for megen flame og gøren grin med andres seksualitet.
Et glimrende eksempel er mettemusen, der så iøvrigt (sikkert uden at
hun selv ved det) har været selvimodsigende og iøvrigt er mig ganske
ligegyldig.
Det er bare irreterende at skulle læse en masse smadder for nogle få
gode indlæg.

Så jeg er helt enig med dig. Lad os få gang i den gode debat!

> [...]
>nager det mig en smule. Hvad hvis han ikke engang selv ved det? Altså

Det er der efter al rimelig sandsynlighed mange der ikke kender
forskel på.. Selv havde jeg været seksuel aktiv i mere end 10 år inden
jeg oplevede en orgasme.. Ikke at de piger jeg havde været sammen med
var dårlige i sengen eller lign. Jeg havde bare aldrig været opmærksom
på det, og det havde de tilsyneladende heller ikke!

Du ahr ganske ret i at man bare kan spørge, men det føles ærligt talt
lidt akavet at skulle spørge om det.. For mig er sex ikke et studie
jeg skal lave en afhandling om.. Jeg har en god fornemmelse af hvor
vidt de piger jeg har været sammen med i tidens løb har haft en god
oplevelse eller ej.. Og jeg har en klar erindring om hvad jeg selv har
ment.

For mig er sex gråt og kedeligt hvis pigen lægger sig ned på ryggen og
ikke deltager aktivt.. Den der gamle joke: Undskyld skat gjorde det
ondt... Nej da.. Nå jeg syntes du rørte dig:)
På samme måde skal der nok være nogle ting i piger gerne har villet
lave om ved en fyr eller to i har været sammen med:)

> [...]
>større - eller hvad? Jeg tænker lidt over det og hele resonnementet bekymrer

Jeg ønsker såmænd heller ikke det ultimative hver gang. Som jeg skrev
tidligere, så kan et hurtigt knald på fem minutter somme tider være
lige så godt og lækkert som den der hede nat med sol og stjerner:)
Om det at man evt. ikke har prøvet det ultimative giver større
anledning til utroskab, der ved snart ikke hvad jeg skal svare.
Hvis man aldrig har prøvet det ved man jo ret beset ikke hvad man går
glip af. Jeg kunne meget bedre forestille mig at en der har prøvet det
ville være meget mere fokuseret på hvis ikke partneren kan give en den
oplevelse, og dermed også mere motiveret for at gå ud og finde andre
græsgange.
Orgasme handler meget om at give slip.. For mit vedkommende i hvert
fald.
Et gråt og kedeligt sexliv er noget vi selv kan vælge eller fravælge.
Det har for så vidt ikke noget med orgasmen at gøre, selv om dens
tilstedeværelse jo er noget mere tvivlsom hvis man finder sex
kedeligt.

> [...]
>fortælle mig det - ligesom jeg heller ikke altid selv ved, hvad jeg egentlig

Hvem har bildt dig ind at det skulle være let;)
Det er med at holde følehornene ude, og sit hjerte åben for impulser..
Hvis han ikke ved hvad der skal til, så er der vel intet der forhindre
dig i at gå på opdagelse.. Det handler om at være åben for impulser.
Hvordan reagere han når jeg kæler her.. Hvordan reagere han når jeg
slikker der.. Bliver han helt vild når jeg sidder oven på ham.. Gør
jeg selv?.. Viser jeg at jeg tænder vildt på det ene eller andet?..
Bliver han ellevild når du siger et eller andet?.. Overrask ham.. Og
han burde gøre det samme for dig.
Jeg fik min første orgasme den første gang en pige overraskede mig
fuldstændigt.. Det sjove er så at når først man har prøvet det, så
bliver det pludseligt meget nemmere at opnå igen.

>Jeg lader det om omskærring ligge og har ændret emnelinjen. Så må vi se om
>der kan komme en debat ud af dette.
Den ged er vidst også barberet:)
Og ja lad os endeligt få gang i en debat..

>Jeg vil i hvert fald godt høre, hvad andre tænker i forhold til ovenstående
>bekymring.
Her var så nogle få af mine tanker:)

Venligst
Møffe

Fra : Anita

Dato : 26-11-02 13:21

"Arne Jensen" skrev

Hej igen

[KLIP]
> Så jeg er helt enig med dig. Lad os få gang i den gode debat!
Nemlig!

> Det er der efter al rimelig sandsynlighed mange der ikke kender
> forskel på..

Ja det forestiller jeg mig også. Jeg havde fx. ikke hørt om det før jeg
læste med herinde.

> [...]
> var dårlige i sengen eller lign. Jeg havde bare aldrig været opmærksom
> på det, og det havde de tilsyneladende heller ikke!

Så når man ikke "ved bedre" føler man heller ikke man går glip af noget?

> Du ahr ganske ret i at man bare kan spørge, men det føles ærligt talt
> lidt akavet at skulle spørge om det..

Nja, måske lidt. Men jeg tror nu alligevel jeg tager snakken på et
tidspunkt.

> [...]
> vidt de piger jeg har været sammen med i tidens løb har haft en god
> oplevelse eller ej.. Og jeg har en klar erindring om hvad jeg selv har

Klart, og det har jeg naturligvis også. Og jeg betvivler heller ikke at sex
sagtens kan være en fed oplevelse uden orgasme - for det kan det helt
bestemt.

> For mig er sex gråt og kedeligt hvis pigen lægger sig ned på ryggen og
> ikke deltager aktivt.. Den der gamle joke: Undskyld skat gjorde det
> ondt... Nej da.. Nå jeg syntes du rørte dig:)

*LOL* Den havde jeg ikke hørt. Det holder naturligvis ikke. Begge parter
skulle jo gerne være aktive deltagere i foretagendet.

> På samme måde skal der nok være nogle ting i piger gerne har villet
> lave om ved en fyr eller to i har været sammen med:)

Øhm, lave om? Jeg er ikke helt med. Mener du på det sexuelle område eller
generelt?

[KLIP]
> [...]
> ville være meget mere fokuseret på hvis ikke partneren kan give en den
> oplevelse, og dermed også mere motiveret for at gå ud og finde andre

Hehe, så du siger hermed at det er bedre at holde mund - og slet ikke udvide
hans horisont på det område?

> Orgasme handler meget om at give slip.. For mit vedkommende i hvert
> fald.

Også for mig.

> Et gråt og kedeligt sexliv er noget vi selv kan vælge eller fravælge.

Delvist ja. Man er jo bare 2 om at vælge. Desuden kan "det grå" let komme
snigende uden man opdager det - og lige pludselig sidder man midt i det.

> [...]
> fuldstændigt.. Det sjove er så at når først man har prøvet det, så
> bliver det pludseligt meget nemmere at opnå igen.

Okay, det lyder spændende. Måske du har lyst til at fortælle mere om, hvad
der skal til og hvad du selv kan gøre noget for at "styre" i den rigtige
retning - og evt. hvad kvinden kan gøre? Den med overraskelsen er noteret

> Her var så nogle få af mine tanker:)

Jeps, og mange tak for det.
Venligst Anita

Fra : Arne Jensen

Dato : 27-11-02 10:00

On Tue, 26 Nov 2002 13:20:57 +0100, "Anita" <anita@REMOVEstofanet.dk>
wrote:

Hej Anita

>Så når man ikke "ved bedre" føler man heller ikke man går glip af noget?

Egentligt ikke.
Udløsning er en utroligt lækker følelse, men det der for mig er
orgasme er helt fantastisk.. Jeg kan nemt forestille mig at følelsen
er meget forskellig fra mand til mand.

>Nja, måske lidt. Men jeg tror nu alligevel jeg tager snakken på et
>tidspunkt.

Det er der vel for så vidt heller ikke noget galt i:)
Hvordan var det mobilix sagde: Samtale fremmer forståelsen:)

>*LOL* Den havde jeg ikke hørt. Det holder naturligvis ikke. Begge parter
>skulle jo gerne være aktive deltagere i foretagendet.

Nogen gange:)
Andre gange er det faktisk også ganske underholdende hvis den ene part
er inaktiv.. Mere eller mindre mod sin vilje.. Det er jo en anden
indfaldsvinkel;)
Men sådan generelt, så er det rart når begge yder og nyder!

>Øhm, lave om? Jeg er ikke helt med. Mener du på det sexuelle område eller
>generelt?

Jeg mener sådan set bare at i piger sandsynligvis også har haft nogle
oplevelser rent seksuelt der var knap så heldige.

>[KLIP]
>
>Hehe, så du siger hermed at det er bedre at holde mund - og slet ikke udvide
>hans horisont på det område?

Det er nok det sidste jeg mener!
Faktisk ville det jo være helt fantastisk hvis du kan give ham en
oplevelse ingen andre har været i stand til at give ham!
Hvor motiveret tror du han vil være for at finde en anden hvis du kan
gøre noget for/ved ham ingen andre har været i stand til?!
Der hvor filmen kan knække er hvis han tidligere har oplevet en pige
der gjorde fantastiske ting og.. Du kan selv udfylde resten:)
Det jeg lige har skrevet virker forkert når jeg læser det, men jeg
håber du forstår hvad jeg mener.

Jeg har andet steds nævnt et par kvinder der har været i stand til at
give mig orgasme.. Og der i blandt min kone.. Min kone er absolut ikke
nogen fotomodel.. Hun er hverken høj, blond eller slank... Hun er
lille, mørk og buttet.. Hun er.. Jeg ved ikke hvad det hedder på
dansk: The best thing since sliced bread!

Hun kan gøre ting ved mig hvor andre ikke når hende til
sokkeholderne.. Hun har givet mig alt hvad jeg overhovedet kan ønske
mig.. Både seksuelt og i livet som sådan. Hun har det alt for mange
danskere ikke har fattet en bjælde af (de herværende er naturligvis
ikke inkluderet..:) ). Hun har det der på engelsk (jeg undskylder,
men jeg blander ofte de to sprog sammen) hedder: Staying power!
Hvis du ønsker det uddybet, ligger det vidst også inden for gruppens
fundats:)

>Også for mig.

Det kan man kun gøre sammen med en person, hvor der er gensidig og
fuldstændig tillid!

>Delvist ja. Man er jo bare 2 om at vælge. Desuden kan "det grå" let komme
>snigende uden man opdager det - og lige pludselig sidder man midt i det.

Hvis man gør det, er det et valg at ændre det..
En del kloge mennesker har igennem tiden sagt: Hvis sex i et
parforhold fungere fylder det 10% Hvis det ikke fungerer fylder det
90%
Det er ikke helt løgn.. Det samme kan stort set siges om økonomi:)

> [...]
>retning - og evt. hvad kvinden kan gøre? Den med overraskelsen er noteret

Tja.. Jeg tror egentligt midlet er det samme hvad enten det er manden
eller kvinden i forholdet.. Den der med overraskelsen.
Plejer det at være færdigretter fra brugsen.. Så prøv føtex;)
Nej alvorligt talt.. Plejer han/hun at komme hjem til opvask,
børnepasning, gulvvask, lektielæsning ovs. ovs.
Overrask..
Tag tidligt fri fra arbejde/hold en fridag.. Sæt lys på bordet og tag
noget lækkert tøj på (eller ingen tøj) Lav en lækker middag og nyd
hinanden, Tilbyd at vaske ham/hende på ryggen når han/hun kommer træt
hjem.. Masse'r hinanden uden at ønske noget igen.. Aftal med
bedsteforældrene at de tager ungerne en aften og tag en tur i
biografen eller ud og spise.
Listen er kæmpelang, men kort sagt: Gør det lækkert for hinanden!

Sex er ret beset svært at variere i det uendelige.. Men optakten er..
Og den kan varieres meget, og det er MINDST lige så vigtig

Hvad kan kvinden gøre spørger du helt specifikt.. Tja..hehehehehe

Alt det ovenstående + en hel del mere.. Her er bare et par eksempler
til inspiration:

Tir' ham en hel dag.
Send ham frække mails eller sms'er
lir ham op et sted hvor det ikke kan lade sig gøre
Smid dig på knæ og sut den af på ham midt i en fodboldkamp/film han er
meget optaget af
klæd dig unødigt frækt.. Vis ham du ikke har trusser på under
familiefrokosten ved forældre/svigerforældre. Leg med ham under bordet
ved samme lejlighed
Gør det han ikke forventer..

Mulighederne er utallige.
Og langt det meste af ovenstående virker pudsigt nok også den anden
vej:)

>Jeps, og mange tak for det.

Selv tak..

Venligst
Møffe

Fra : Per

Dato : 27-11-02 16:45

In article <ibu8uuob0knelkr88mhng7h3blnbe5kld5@4ax.com>,
moeffe@mail.tdcadsl.dk says...
> The best thing since sliced bread!

That makes all the difference.

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 21-11-02 12:39

On Thu, 21 Nov 2002 08:25:27 +0100, Arne Jensen
> [...]

>Ryan har da også en af sine glansroller som Sally:)
>Men jeg har nu aldrig oplevet en piges orgasme på samme måde, og ej

skulle hun nogensinde tages i betragning til en oscar så må det være
for den scene .... hun er jo faktisk skorpion - sjovt nok så hader
hun erotiske scner og den enste hvor man ser et ½ bryst er i Doors
filmen som hun faktisk også spiller udemærket - som pamal morision.

>Jeg har mødt MEGET få kvinder (2 faktisk.. der i blandt min kone) der
>kan gøre ting ved mig, hvor jeg har tænkt at smukkere kvinder ikke når
>dem til sokkeholderne!

Hmm ja min hun er nu en natural kan faktisk på ne go omgang ryste en
stribe ud på mellem 2 og 26 orgasmer i mellem 1 seks og 15 minutter -
jeg vil faktisk sige det er lidt svært at skælne hvad der er hvad...
men ok hun har nok også mere østrogen ind blod celler i kroppen...

den her med at piger der ser godt ud skulle have svære ved at få
orgasme tror jeg sgu ikke på ..... først skal man jo lige definere
havd det er at se godt ud - det gør man well som tomelfinger regl
altid for den der begæere en som kvinde ( i forhold til mænd hvor vi
alle uden undtagelse er grimme )

> [...]
>og grå.
>Min skyld/hendes skyld.. Svaret blæser i vinden!

njaaa jeg tror godt jeg ved hvad du mener men jeg tror fejlen sider i
mellem dine egen øre ... det er pr defination svære at pule en go sild
ind en ...ja et eller andet man har driplet op kl 0415 på vej hjem fra
byen efter 30 genstande ... måske fordi man er som fremmed i mellem
fremmed mennesker mere fri hvis man ikke har noget vigtigt at tabe - i
forhold til et godt hug der vil man uvilkårligt begynde at tænke på
hvor heldig man har været og med dette held kommer så en pligtfølse
det gør der ikke emd det andet det er bare drift.

>Du har sikkert ret i at visse former for omskæring er relativt
>harmløse..
>Men som vi er enige i berettiger det dem ikke.

på ingen måde ... men det er et fans svært spørgsmål forid man må
forstå de kultuer hvor det praktiseres befinder sig angiveligt på et
kulturelt udvikling stadie der ligger 500 år tilbage for vores ...
sad og høret radio i dag hvor en palistinæser havde blæst sig op med
dynamit i en skole bus - der havde man så gåed i mellem stumper af
børn og spredet mad pakker og rydet op også tænker man fuck dem drop
the bom kill them all..... så kan man sgu være nok så meget humanist
men et eller andet sted så skal det sgu også høre op.....

> [...]
>et land.. Men det gør ikke sagen bedre at det sker andre steder, og at
>indvandere fra disse lande vil følge deres lands tradition.

ja dte vil jeg også ,mene hvis man ikke ser sig i stand til at
fralægge sig de mest primiktive dele af sin kulturelle arv - bør man
nok søge andte opholds sted - i dk er det uakceptabelt og dem der
opholder sig her er altså beskyttet at dansk lov i mod slig tortur og
vansiring.

> [...]
>hjælp.. Her mener jeg faktisk det har været rigtigt at indføre
>stramninger mht. danskkundskaber/undervisning m.m.

hmm jeg tror vi er på vej over i dk.poltik.invandring , men når vi er
ved dte så er den ikke så gal med afrikanerne som med hard core
muhamddanerne.

>Drengeomskæring der er velkendt fra flere religioner
>(jøder/katolikker) er indført på grund af renlighed!

nope - da israliterne bevægede sig fra egypten til israle - blev det
besluttet at man til herrens pris skulle fjerne den del af mandens
blusel til herrens pris....

>Jeg er ikke tilhænger af nogen af delene, men jeg kan til gengæld godt
>gennemskue hvilken af de to grunde der er mest usympatisk!

jamen du er nu forbi med årsagen til den mandlige omskærin om ikke
andet så teologisk endvider er en forhud ikke specilt meget svære at
holde ren ind armhulen ....
MvH
Bo M Mogensen