S:Catalyst 2948G switch
Fra : Bo Pedersen

Dato : 01-03-01 22:15

Hej

Nogen der er interesseret i at købe en Cisco catalyst 2948G switch, mail mig
et seriøst tilbud.

Switchen er købt åp en konkurs auktion og har aldrig været i brug efter hvad
jeg kan se.. alle cacher var tomme, og der er ikke lavet nogen
konfigurationer udover dem jeg har lavet for at teste switchen.

Læs mere om den her :
http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/pcat/ca2948g.htm

PS: Switchen befinder sig i Århus.

Mvh
Bo

Fra : Jens Åge Holm

Dato : 01-03-01 22:20

> [...]
> jeg kan se.. alle cacher var tomme, og der er ikke lavet nogen
> konfigurationer udover dem jeg har lavet for at teste switchen.

Den skal sikkert være dyr.

Derudover er dette ikke en salgsgruppe - tror dk.marked.kommerciel.edb kunne
være bedre.

Mvh.
Jens Åge Holm

Fra : Bo Pedersen

Dato : 01-03-01 22:29

Ja det kan du have ret i, men de vil kun have forhandler annoncer.

Så kunne man selvfølgelig sige at man skulle annoncere i
dk.marked.privat.edb, men hvis den gruppe henvender sig til private så er
det heller ikke det rigtige sted, eftersom der næppe er nogen private der
mangler en 48 ports switch....

Men jeg kan godt se problematikken.. :)

Mvh
Bo

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 01-03-01 22:40

Hej "Bo Pedersen" <bp@aarhus-ac.dk>

> [...]
>
>Så kunne man selvfølgelig sige at man skulle annoncere i
>dk.marked.privat.edb, men hvis den gruppe henvender sig til private så er

Så målet helliger altså midlet?

> eftersom der næppe er nogen private der mangler en 48 ports switch....

Måske nok, men formentlig ikke en 2948G. Faktisk tvivler jeg på at ret
mange der har brug for en 2948G vil købe den brugt på usenet.

>Men jeg kan godt se problematikken.. :)

Fint, så lad venligst være for eftertiden ..

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Bo Pedersen

Dato : 03-03-01 15:25

Hvorfor tror du ikke der er mange der vil købe den brugt ?

Jeg har fået rigtig mange henvendelse allerede og der er altid købere hvis
prisen er rigtig !

Mvh
Bo

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 03-03-01 22:36

Hej "Bo Pedersen" <bp@aarhus-ac.dk>

>Hvorfor tror du ikke der er mange der vil købe den brugt ?

Jeg forventede at folk der brugte 2948-switche handlede hos deres
normale netværkspartnere og ikke gad spilde tid på at spare et par
procenter på at købe det brugt et eller andet vilkårligt sted.

Og læs så venligst http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/