Kølermontering på cpu (xp 2200) problem. J~
Fra : Insert

Dato : 14-11-02 23:39

Hej.
Jeg har købt en cpu i box og fik altså køler med.

Den køler er bare helt umulig at montere.
Kender i køleren når jeg siger cpu er xp 2200.

Måske skulle jeg købe en anden køler kun fordi, at denne køler her der
fulgte med er umulig stram at sætte på.

Hvad gør man så, når den skal af igen? Det må også være umuligt.
Jeg har forsøgt og forsøgt. Men jeg kan ikke få den på.
Har i nogle gode råd til at få den på ... og af ?

Så jeg vil gerne vide hvilke kølere som er nemme at sætte på (helst meget
nemme)?

-
Insert

Fra : Insert

Dato : 14-11-02 23:46

Hovsa.
Det må i undskylde. Jeg HAR fået den på.
Jeg vidste ikke at man bare skulle lirke den med en skruetrækker.
Så går den meget nemt både på og af!

(Det kunne instruktionsmanualen godt have illustreret. øv!
-
Insert

Fra : Insert

Dato : 14-11-02 23:55