paradisfisk og kribensis
Fra : Tom Nielsen

Dato : 01-03-01 21:53

Hejsa,

Jeg fik idag en genial ide (troede jeg), jeg havde på et tidspnkt et par
paradiskfisk gående, men den ene døde for 1 måned siden.

Nu ville jeg så sætte et par kribensis over til min paradisfisk (som er
noget større end de andre)

problemet er bare at min krebensis hun bliver jagtet rundt i hele akvariet,
så jeg må nok heller fjerne dem igen, hvis det ikke går over meget snart
(har kun været i i 5 minutter nu)

Tom

Fra : Tom Nielsen

Dato : 01-03-01 22:00

jeg måtte straks søge lidt på nettet, og til min store frygt, fandt jeg
dette:
"Robust og oplagt til slagsmål. Bør derfor
kun holdes med større fisk"

Tilbage igen.

Måske jeg skulle sætte min paradis over til mine oscar cichiler, så kan den
hurtigt lære at være den lille (men den dør jo nok af det)

Tom