Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Driver til Medion 9725 digital kamera
Fra : john.s

Dato : 14-11-02 22:58

Jeg har lige anskaffet et Medion 9725 digital kamera med tilhørende
drivere til PC og Macintosh (jeg bruger begge dele). Det viser sig
imidlertid at ingen af dem kan bruges, Medions hotline har erkendt
problemet med deres drivere og lovet at sende nye men intet sker.
Jeg har hentet Medion 9700 driver til PC på deres hjemmeside og den
virker udemærket, men driveren til Macintoshen virker ikke, er der nogen
der kan give et godt råd til hvordan den kan komme til at virke?

http://www.kandu.dk/

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 15-11-02 00:13

"john.s" wrote:

> Jeg har hentet Medion 9700 driver til PC på deres hjemmeside
> og den virker udemærket, men driveren til Macintoshen virker
> ikke, er der nogen der kan give et godt råd til hvordan den
> kan komme til at virke?

Min erfaring er, at der ikke er ret mange digicams
fabrikanter, som leverer nogle gode USB-drivere til Mac,
der bliver ikke ofret noget på at skrive en ordenlig kode,
så der er næsten altid et eller andet problem.

Køb en extern USB-kortlæser hos en Mac-forhandler, så er
du sikker på at få en der virker 100% sammen med Mac'er,
og du skal være svært uheldig, hvis den ikke også virker
sammen med Windows PC'er.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : erikfogh

Dato : 04-01-03 17:34

Til: John.S

Kunne du venligst give mig adressen på Medions hjemmeside, da jeg har
samme problem - ikke at kunne loade billeder til PC.
Jeg får fejlmedd. "Kan ikke finde digitalt kamera". Måske ligger fejlen
andet sted?

Erik F.M.

http://www.kandu.dk/

Fra : Bangsbo

Dato : 04-01-03 18:17

Hej Erik ...

Du skal nok her ind ...

http://download.medion.de/medion.de/treiber/treiber.html

Du er i hvert fald tæt på ... held og lykke

Med venlig hilsen
Keld Gydum

--
Keld Gydum
9900 Frederikshavn

Fra : allanmortensen

Dato : 06-01-03 11:22

Tusind tak for hjaelpen. Driveren til 9700 virker udmaerket som angivet.
Fantastisk, at Medions hotline ikke kan hjaelpe med noget som helst. Maa
jeg foreslaa, at I alle skriver til Medions danske hotline paa adressen:
hotline@compare-support.dk

og beder dem rette fejlen med driveren samt saette oplysning om den
midlertidige loesning med driveren til 9700 paa den engelske og tyske
hjemmeside. Jeg sender selv en saaden mail af sted i dag!!

Allan Mortensen
allanmortensen@poczta.onet.pl

http://www.kandu.dk/