Prøver en gang mere..... Slette besøgte st~
Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 14-11-02 22:49

Der ligger billede i dk.binaer news:ar15b5$1act$1@news.cybercity.dk...

Hvordan sletter man DEN liste????????

Fra : Jacob Styrup Bang

Dato : 14-11-02 23:02

Du kan hente TweakUI den kan vist listen hver gang du lukker browseren.

Fra : Madsen

Dato : 15-11-02 01:26

*DrømmeFyren* skrev:

> [...]

<news:ar15b5$1act$1@news.cybercity.dk> er bedre.
De tre punktummer efter linket forvirrer visse newsreadere. :)

> Hvordan sletter man DEN liste????????

Prøv: <news:Xns92B7C428C031copy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk>

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 15-11-02 11:11

On Fri, 15 Nov 2002 01:26:28 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

><news:ar15b5$1act$1@news.cybercity.dk> er bedre.
>De tre punktummer efter linket forvirrer visse newsreadere. :)

Ja, bl.a. min Agent. Bare lav et mellemrum mellem .dk og det
efterfølgende, prikker eller hvad som helst.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Madsen

Dato : 15-11-02 01:46

Madsen skrev:

> Prøv: <news:Xns92B7C428C031copy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk>

Ævl. Det har jo ikke noget med adressefeltet at gøre. Sorry.

Madsen.

Fra : Calle.

Dato : 15-11-02 05:33

*DrømmeFyren* wrote:
> Der ligger billede i dk.binaer news:ar15b5$1act$1@news.cybercity.dk...
>
> Hvordan sletter man DEN liste????????

Du har stadig ikke prøvet det jeg skrev til dig, jeg har lige gjort det
selv, og ved det virker
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Leony

Dato : 15-11-02 10:54

> Der ligger billede i dk.binaer news:ar15b5$1act$1@news.cybercity.dk...
> Hvordan sletter man DEN liste????????

URL'erne ligger i denne nøgle i registreringsdatabasen:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs]
Slet den/dem du vil af med.

Hvis du vil rydde hele oversigten, så kan du gøre det i
internetindstillinger->faneblad Generelt->Ryd oversigt.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 15-11-02 13:23

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in message

> [...]
>
> URL'erne ligger i denne nøgle i registreringsdatabasen:
> [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs]

Se, DET lyder lige somd et der kan bruges.. *S*

> Hvis du vil rydde hele oversigten, så kan du gøre det i
> internetindstillinger->faneblad Generelt->Ryd oversigt.

Det fandt jeg ud af.. *S*

Fra : John Andersen

Dato : 22-11-02 10:05

> [...]

> Hvis du vil rydde hele oversigten, så kan du gøre det i
> internetindstillinger->faneblad Generelt->Ryd oversigt.

DU kan evt. lave en lille .bat fil som bare smider f.eks. 20 standard sider
ind i regitry på ovennævnte sted....
Så kan du bare køre den hver gang maskinen starter, så er dine spor altid slettet...

Mvh
John