Counter-problemer
Fra : Stiig L Hougesen

Dato : 14-11-02 22:34

Hej alle

Jeg har lidt problemer med en tæller på siden http://home1.stofanet.dk/slh/
som bare tæller derudad hver gang man opdaterer siden.

Kan jeg sætte en stopper for det, så den ikke tæller hver gang der bliver
reloaded eller hvad kan jeg gøre.

Øvrige kommentarer om siden er også velkomne.

Med venlig hilsen
Stiig Hougesen

---

Fra : Per Rasmussen

Dato : 14-11-02 23:10

Stiig L Hougesen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> som bare tæller derudad hver gang man opdaterer siden.
>
> Kan jeg sætte en stopper for det, så den ikke tæller hver gang der bliver

Da det er en stofanet tæller du bruger, så burde de kunne hjælpe dig, prøv at
skrive til deres support.
Jeg prøvede at kikke lidt på deres sider, og der er absolut ingen hjælp at
hente.

Per Rasmussen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Stiig L Hougesen

Dato : 15-11-02 07:14

"Per Rasmussen" <post@8-hk.dk> skrev i en meddelelse

> Da det er en stofanet tæller du bruger, så burde de kunne hjælpe dig, prøv
at
> skrive til deres support.

Stofa skriver at de ingen support yder på tællere, så jeg er lidt på herrens
mark.

Med venlig hilsen
Stiig Hougesen

---

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-11-02 18:00

"Stiig L Hougesen" <sl@hougesen.com> skrev :

>Stofa skriver at de ingen support yder på tællere, så jeg er lidt på herrens
>mark.

Det kan ikke laves om, det er den måde, den slags tællere
fungerer på.

Find en anden tæller.

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 17-11-02 12:34

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Det kan ikke laves om, det er den måde, den slags tællere
> fungerer på.

Det kan faktisk godt laves om, men det skal gøres fra udbyderens side.
Jeg har lige installeret Counter.cgi på min egen maskine, og i manualen
er der beskrevet,
hvorledes man får den til ikke at tælle reloads.

Det hjælper selvfølgelig ikke meget, medmindre du kan få stofanet til at
foretage ændringen.
Jeg ville gøre som Knud foreslår, at benytte en anden tæller.

--
/kenne
C makes it easy to shoot yourself in the foot.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-11-02 23:08

Kenneth Kristensen <kenne@control.auc.dk> skrev :

>Det kan faktisk godt laves om, men det skal gøres fra udbyderens side.

Ja, selvfølgelig, men det får man næppe udbyderen til at gøre.