første flash på en 3310
Fra : ">> Joe

Dato : 14-11-02 21:35

jeg har mit datakabel på m-bus
og har hentet : kNok-Phoenix build 1a
og jeg har hentet en FLS fil på : http://www.gsm-software.net/
(3315std_robon1x_poohmenu_biponce_65tns_comic.fls)

er det så bare at vælge write fls file into phone???
eller skal man vælge: don't erase before write..
hvad skal man bagefter?? set faid??

håber at der er en som gider at hjælpe hvordan gør du det??
mvh..Joe

Fra : Basic Electronics

Dato : 14-11-02 23:34

Hej
Du kan jo starte med at sætte flashkablet til , ellers får du ikke meget
ud af det.
MVH Janus Olsem

Fra : ">> Joe

Dato : 15-11-02 15:14

On Thu, 14 Nov 2002 23:34:20 +0100, "Basic Electronics"
<janus@basicelectronics.dk> wrote:
hvad mener du ANUS..?? ska' kablet godt nok sættes til???
jeg var lige ved at tro at det bare kunne blive liggende i skuffen.!!

Fra : Basic Electronics

Dato : 15-11-02 15:24

Der er jo ingen grund til at blive provokerende!!!
Det er dig der er forkert på den, Du kan ikke lægge software i en nokia med
et M-bus datakabel!!!
Derfor skrev jeg flashkabel, det er et kabel som skal sidde i printerporten,
som ikke har noget med et datakabel at gøre. OK!?!?!?

Fra : ">> Joe

Dato : 15-11-02 16:17

On Fri, 15 Nov 2002 15:23:40 +0100, "Basic Electronics"
<janus@basicelectronics.dk> wrote:
ja så må du MEGET undskylde..... jeg var sikker på at det kun var for
at spille smart....
hvad kan jeg så gøre med et m-bus kabel??

Fra : Basic Electronics

Dato : 15-11-02 16:25

> hvad kan jeg så gøre med et m-bus kabel??
> mvh joe
Du kan låse telefoner op, resette dem, ændre imei, og aktivere 3315
funktioner i en 3310
MVH Janus Olsen

Fra : ">> Joe

Dato : 15-11-02 17:17

On Fri, 15 Nov 2002 16:24:36 +0100, "Basic Electronics"
<janus@basicelectronics.dk> wrote:
ok dvs. man kan ikke opgradere SW i den med et m-bus kabel
mvh. Joe.

Fra : Basic Electronics

Dato : 15-11-02 19:02

> ok dvs. man kan ikke opgradere SW i den med et m-bus kabel
> mvh. Joe.

Hej
Nemlig, der skal du have et flash kabel
MVH Janus Olsen