Akvarier og frost
Fra : Mikkel Stepién Munk

Dato : 14-11-02 21:49

Hej med jer...

Sagen er den at jeg er blevet lidt småtræt af min 325'er og vil derfor ha'
den pakket væk. Men jeg har ikke så meget plads, så jeg ville lige spørge om
et akvarium evt. kunne holde til at stå udenfor i en carport hele året
rundt?

/Mikkel

Fra : Thomas Schreiber - s~

Dato : 14-11-02 22:11

Springer dine vinduer om vinteren? Du skal dog være forberedt på at der
nok kommer en del "skidt og snask" på dit akva.

--

Venligst / Regards
Thomas Schreiber - stall.dk

Fra : Carsten Gall

Dato : 14-11-02 23:04

Mikkel Stepién Munk <nobody@nowhere.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3dd40cc6$0$11466$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
om
> et akvarium evt. kunne holde til at stå udenfor i en carport hele året

Det skulle det da meget gerne kunne klare, blot ikke med vand i, for det
tilfælde at der skulle komme frost.

Carsten

Fra : Arild Madsen

Dato : 15-11-02 18:46

"Mikkel Stepién Munk" wrote:

> [...]
> et akvarium evt. kunne holde til at stå udenfor i en carport hele året

Jeg bruker i dag et akvarie som jeg hadde gjemt unna på et loft i ca 10
år med en antatt temperqaturvariasjon fra -20 til +30 grader uten at
akvariet tok noe skade.
Tror ikke du behøver å bekymre deg.

Arild Madsen