Usynlige e-mails
Fra : Steen Olander \(web-~

Dato : 14-11-02 21:42

I den sidste tid har jeg ifølge tælleren i outlook expres modtaget flere ny
meddelser end jeg har kunne se. F.eks.skulle der lige være ankommet 10, men
jeg kan ingen nye meddelser se.
Er der en/nogen, der ved hvad det kan skyldes ? Kan det være en virus? Kan
outlook expres 5.x bruges som bagdør? ???

--
Med Kærlig Hilsen
Steen Olander

Fra : Ghita

Dato : 15-11-02 09:51

I news:ar11ql$eet$1@sunsite.dk griflede Steen Olander (web-stol):
> [...]
> Er der en/nogen, der ved hvad det kan skyldes ? Kan det være en
> virus? Kan outlook expres 5.x bruges som bagdør? ???

Har du nogen blokerede afsendere ?
Blokeret post der ryger direkte i skraldespanden tæller også med som ny
post.

--
Ghita
- Må vi få masser af sol i dag
om guderne vil og bukserne holder........