DDA4
Fra : Bo

Dato : 14-11-02 21:21

Opdagede lige at den nye CD nu kan bestilles online her
http://ddd.dda.dk/cdrom.htm

Bo

www.boekelund.dk

Fra : Erik P. Vinther

Dato : 14-11-02 22:33

Indeholder denne CD alle indtastninger eller bare de nye?

vh
Erik

Fra : Sven Trønning

Dato : 14-11-02 22:54

Du kan se hvilken indtastninger som den indeholder ved at trykke på indhold.
mvh
trønning

Fra : Ejvind Vestergaard

Dato : 15-11-02 05:06

On Thu, 14 Nov 2002 22:54:10 +0100, "Sven Trønning"
<sct@mail.tele.dk> wrote:

>Du kan se hvilken indtastninger som den indeholder ved at trykke på indhold.
>mvh
>trønning

Den ville være betydelig mere anvendelig, hvis man havde taget
alle FT-1801 med.

Mvh
Ejvind Vestergaard

Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 15-11-02 08:53

Jo, men den er jo udkommet på en separat cd. Eftersom DDD3 alene fylder i
omegnen af 600 Mb tror jeg simpelthen ikke at der er plads til både FT1801
og DDD4 på samme cd.

mvh
Ole Gyldenløve

Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 15-11-02 07:37

On Thu, 14 Nov 2002 22:33:15 +0100, "Erik P. Vinther" <epv@get2net.dk>
wrote:

>Indeholder denne CD alle indtastninger eller bare de nye?

Den indeholder alle FT afleveret indtil for ca. 3 uger siden (med
undtagelse af 1801).
--
Lars Jørgen Helbo <lars@helbo.org>
http://www.helbo.org

Fra : Erik P. Vinther

Dato : 15-11-02 17:23

så der er ikke yderligere at hente ved at købe DDA3, DDA2 og DDA1?

vh
Erik

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 15-11-02 19:50

> så der er ikke yderligere at hente ved at købe DDA3, DDA2 og DDA1?

Nej,- for: (med et glimt i øjet: )
som alt andet i denne computerverden:

Køb etteren
Få behov for toeren
Køb toeren
Få behov for treeren
Køb treeren
Få behov for fireren
Køb fireren
osv.

Og sådan er det bare......
Folk køber jo også ny computer, ny bil og ny avis,
(det sidste endda hver eneste dag ! ) )

Go' Week-end!

--
Venligst
Poul F. Andersen

PS: Jeg mener, der et sted stod, at "ALLLE FT", der er afleveret til DDA
indtil for ca. 3 uger siden ER med på CD 4...., bortset fra FT-1801.. ?

Fra : Erik P. Vinther

Dato : 15-11-02 20:27

Ok.

Så vidt jeg kan se DDA4 + 1801 det samme som kan findes på internettet
http://ddd.sa.dk/kiplink1.htm, så hvis man har adgang til det er der vist
ingen grund til at købe cdrom'erne.

vh
Erik

Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 15-11-02 20:46

On Fri, 15 Nov 2002 17:23:14 +0100, "Erik P. Vinther" <epv@get2net.dk>
wrote:

>så der er ikke yderligere at hente ved at købe DDA3, DDA2 og DDA1?

Hvis du kigger på:

http://ddd.dda.dk/cdrom.htm

vil du se, at man kun kan købe tre forskellige cd'er: DDD4, FT-1801 og
udvandrer-CD'en.