Hjælp - jeg kan ikke logge ind
Fra : Søren Houlberg

Dato : 14-11-02 20:45

Hej!

Mit brugernavn og min adgangskode duer ikke inde på hjemmesiden.

Jeg har fået den tilsendt igen - fordi jeg tænkte at det måske var mig der
huskede forkert - men det virker stadigvæk ikke?????

Hilsen
Mette Sofie

Fra : Søren Houlberg

Dato : 14-11-02 21:01

Hej igen!

Mærkeligt - meget mærkeligt - men nu virker det?????

Hilsen
Mette Sofie

Fra : Kari Eiffert

Dato : 14-11-02 21:48

> Hej igen!
>
> Mærkeligt - meget mærkeligt - men nu virker det?????
>

> Hilsen
> Mette Sofie

Hej Sofie

Jeg har prøvet det samme et par gange. Men ligesom hos dig har det også
virket igen lige pludseligt. Har dog ingen forklaring ?!

VH Kari

Fra : Jette

Dato : 16-11-02 01:00

"Søren Houlberg" <skodfilter@mail.dk> wrote in message
> Hej igen!
>
> Mærkeligt - meget mærkeligt - men nu virker det?????
>

> Hilsen
> Mette Sofie

Hej Mette og andre med lignende problemer

Vores loginscript virker desværre ikke altid helt som det skal. Og det er
også planen at jeg skal have det lavet om. Men indtil da, må vi leve med
periodiske fejl

De fleste der har problemer med at logge på, kan fikse det ved at genstarte
browseren og evt. også slette de cookies der ligger. Man kan også prøve at
logge på uden huske-funktionen, eller slå den til hvis man ikke har brugt
den.

Jeg har ikke kunnet finde noget mønster i fejlen, den fremkommer på
tilfældige tidspunkter, og derfor har det været utroligt svært, at finde ud
af hvad der helt præcist er galt. Det er bl.a. derfor jeg vil møblere
fuldstændig om i det login, så det forhåbentlig kommer til at køre stabilt

Det bliver dog ikke sådan lige med det samme, da jeg er inde i en meget
travl periode. Jeg er igang med at afslutte min egen uddannelse, og skal
aflevere et meget stort projekt i marts. Jeg underviser også selv mandag og
lørdag på aftenskole, for at tjene lidt lommepenge - og det kræver en del
forberedelse i løbet af ugen..... derfor er jeg i øjeblikket temmelig
fraværende både her i gruppen og hvad angår arbejdet med hjemmesiden.

Håber I kan tilgive mig .... jeg vender frygteligt tilbage

Mvh. Jette