fundet en kat
Fra : Kasper Jensen

Dato : 14-11-02 20:19

Hejsa !

Jeg vil gerne lige høre jeres anbefalinger mht. en kat jeg har fundet.

Jeg bor på et kollegie, hvor man ikke må have kat. De sidste par dage har
der været en stakkels hunkat på velsagtens et år, der har gået og jamret
sig. Den har ikke halsbånd og er ikke øremærket. Den virker dog velplejet.
Alligevel er den enormt sulten når jeg tager den ind.

Jeg har tænkt mig at opsætte opslag i nabolaget for, at høre om der er nogle
der savner katten. I mellemtiden vil jeg holde den inde om natten, da det
regner for tiden. Skal jeg være opmærksom på noget med lus og lopper på
denne årstid?

Hvis der ikke er nogle der vil kendes ved katten, hvad bør jeg så gøre?

Med venlig hilsen

Kasper

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 14-11-02 20:40

"Kasper Jensen" <mortimerramirez@hotmail.com> writes:

[snip]

> Hvis der ikke er nogle der vil kendes ved katten, hvad bør jeg så gøre?

Jeg kan se at du bor i Århus, så du kan kontakte dyreinternatet i
Tingskoven, Tranbjerg.
http://www.ddaa.dk/index1.htm
Fortæl dem historien og så tror jeg næsten at de vil tage katten,
neutralisere og vaccinere den og prøve at finde en ny familie til den.

Nu ved jeg ikke hvor strikse de er på kollegiet og hvor gode venner du
er med naboerne, men måske var det en ide at kontakte internatet
allerede i morgen. Du kan evt. sætte sedlerne op alligevel og fortælle
at katten er blevet indleveret i Tingskoven.

Når folk mister deres katte kontakter de ofte internaterne, så det er
også en måde at finde familien igen.

Mvh Trine, som selv var i situationen for nogle uger siden.

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : Gitte J. Lock

Dato : 14-11-02 20:54

"Kasper Jensen" <mortimerramirez@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> denne årstid?
>
> Hvis der ikke er nogle der vil kendes ved katten, hvad bør jeg så gøre?

Prøv at kigge i tråden ovenfor - "katteejer efterlyses".
Jeg er ellers enig med Trine, og Dyreinternatet i Tingskoven er et godt sted
for katten at havne. Dejligt at du tager dig af den og forsøger at finde
ejeren
-Gitte