voksepause?
Fra : Kari Eiffert

Dato : 14-11-02 19:31

Hej med jer!

Ja det går jo strålende med vores to misser, og Yatzy tisser ikke på vores
dyner mere, altså lige bortset fra da min kæreste glemte og tømme
kattebakken, og hun gik på hævntogt på hans dyne, og så lige får næsen af
ham, så kunne han ellers bare ta' den .

Men nøj hvor de vokser. Jeg var jo egentlig nok klar over at de bliver
store. Sådan nogen norske skovmitter skulle jo blive mellem 3,5 og 5 kg
store, så vidt jeg husker. Og nu knap 7 mndr gamle vejer de næsten 3 kg. Ja
Yatzy har det i størrelsen, hun har været ret tynd, men er begyndt at få
bare en lille smule sul på kroppen. Zulu er til gengæld ikke så stor, men
hun vejer lige så meget
Og så var det jeg tænkte om de måske holder en voksepause på et tidspunkt?
Og hvor lang tid bliver de ved med at vokse?

I øvrigt er vores klatretårn projekt færdigt, og de er bare glade for det
Nu mangler vi bare nogen billeder af det.

Kari