MS Windows
briani 27239
pps-filer
Fra : Benny Franz

Dato : 14-11-02 19:11

Hej

Findes der en freeware der, i windows XP, kan vise pps-filer, altså filer
fra powerpoint.

mvh Benny Franz

Fra : Martin K

Dato : 14-11-02 19:17

Benny Franz wrote:
> Findes der en freeware der, i windows XP, kan vise pps-filer, altså
> filer fra powerpoint.

Mener Microsoft har noget Powerpoint viewer...

--
Martin K

Fra : Riverwind

Dato : 15-11-02 00:52
Fra : Benny Franz

Dato : 15-11-02 08:34

"Benny Franz" <bf@dantid.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Findes der en freeware der, i windows XP, kan vise pps-filer, altså filer
> fra powerpoint.
>
> mvh Benny Franz

Ifgl. de anførte links kræver det

a.. Microsoft Windows 95, 98, or 2000 operating system, or Microsoft Windows
NT Workstation operating system 3.51 (with Service Pack 5.x or later) or
4.0, or Microsoft Windows ME

der står altså ikke noget om Windows XP.
Er der nogen der har prøvet om det virker under XP. Det er til en god
kammerat og kunde, jeg vil helst ikke anvise ham en løsning der ikke virker
??

Mvh Benny Franz

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-11-02 09:14

"Benny Franz" <bf@dantid.dk> wrote in message

> der står altså ikke noget om Windows XP.

Du kan som hovedregel gå efter at virker det på 2000 virker det også med XP.
Forskellen mellem 2000 og XP er en fancy brugerflade...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen