MS Windows
briani 27239
Langtidsdrift
Fra : O.G

Dato : 14-11-02 19:06

En maskin skal kun brukes til kontinuerlig lysbildevisning i Power Point
med minst mulig tilsyn, restart osv.
Men visningen stopper opp etter en drøy uke.
Visningen stopper opp, og blir stående på et bilde.
Har prøvd ulike maskiner, og både Win98 og Win2k.
Det samme skjer.
Er det noe parameter i PP eller Windows som må settes opp om en vil kjøre
kontinuerlig ?
Har satt Win opp til "Alltid på" uten at det hjalp.
Mulig løsning mottas med stor takk

Fra : Wierd-Al

Dato : 14-11-02 21:32

Prøv at sætte Opgavestyring til at genstarte din PC efter 6 dage..Den kan så
sættes op til at starte PP efter genstart...
Håber det hjalp dig....

Wierd-Al

Fra : O.G

Dato : 15-11-02 00:20

Mange takk, men vet du også hvordan jeg får presentasjonen til å starte opp
?

O.G

"Wierd-Al" <ca@adslhome.dk> skrev i melding

Fra : Erik Dan

Dato : 15-11-02 00:54

"O.G" <la5oga@chello.no> wrote in message
> Mange takk, men vet du også hvordan jeg får presentasjonen til å starte
opp
> ?
-------------
Det er vel bare at lave en genvej til programmet i , Start --> All
Programs--> Startup.

/ Dan

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 15-11-02 01:34

"Erik Dan" <nejtak@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "O.G" <la5oga@chello.no> wrote in message
> opp
> -------------
> Det er vel bare at lave en genvej til programmet i , Start --> All
> Programs--> Startup.

ja med en parameter som fortæller Powerpoint hvilken præsentation det drejer
sig om at en parameter der starter den automatisk (kan ikke lige huske
hvilken - se powerpoint hjælpen.)

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)

Fra : Madsen

Dato : 15-11-02 02:54

O.G skrev:

> Mange takk, men vet du også hvordan jeg får presentasjonen til å
> starte opp ?

<http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;254011>

Madsen.