MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win98se
Fra : S.M.

Dato : 14-11-02 17:05

Hej.
Win98se efter 3-4 min stilstand resultere i voldsom HD aktivitet der
forsvinder lige så snart man anvender musen eller tastaturen. Og historien
gentager sig igen efter 3-4min stilstand. Jeg mener at problemet var
beskrevet en gang før men kan ikke huske løsningen eller årsagen
Kan nogen hjælpe med links eller hvad skal man "frakoble"
På forhånd tak, S.M

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 14-11-02 17:27

"S.M." <bebe@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> beskrevet en gang før men kan ikke huske løsningen eller årsagen
> Kan nogen hjælpe med links eller hvad skal man "frakoble"

Du kører ikke et eller andet program i baggrunden, som kun burger din pc når
den er inaktiv, vel?

Et eksempel på et sådant program er seti@home

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)

Fra : S.M.

Dato : 14-11-02 18:14

"Stig Meyer Jensen" <stig@mine_3_initialer.dk> wrote in message

> "S.M." <bebe@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du kører ikke et eller andet program i baggrunden, som kun burger din pc
> [...]

Nej, det gør jeg ikke
S.M

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 15-11-02 14:39

"S.M." <bebe@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
[snip]
> når

> Nej, det gør jeg ikke
> S.M

Jeg oplevede lige noget ved en kunde i dag: Når ikke du bruger din maskine i et
par minutter, starter nogen reklameprogrammer med diskaktivitet. Har du kigget
efter Gain (Gator), precisetime eller lign? (Se msconfig.exe)