MS Windows
briani 27239
Kan ikke sende e-mails
Fra : Erik O

Dato : 14-11-02 16:44

Efter at jeg har installeret IE 6, har jeg ikke kunnet sende e-mails.
Følgende meddelelse dukker op, når jeg trykker Send :

"Meddelsen kunne ikke sendes.
Nogle af modtagerne af denne meddelelse er ikke gyldige. Ret navnene.".

Jeg kan modtage e-mails uden problemer.

"jak" postede et lignende spørgsmål den 10.11.02, men svaret kunne ikke
bruges, da linket var "dødt".

Jeg kører med WIN 98.

Nogen, der kan hjælpe ?

MVH
Erik

Fra : Morten

Dato : 14-11-02 16:57

> [...]
>
> "Meddelsen kunne ikke sendes.
> Nogle af modtagerne af denne meddelelse er ikke gyldige. Ret navnene.".

Måske
http://www.mkdata.dk/pctutor/sk/sk_swh041.htm
eller
http://www.kandu.dk/dk/spg/6685
eller
news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express, hvis
du måtte have flere spørgsmål - det er dér, eksperterne sidder

Mvh.
Morten

Fra : Klitgaard

Dato : 14-11-02 19:13

http://kommunalbastards.org/oe/svtilre.html

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Madsen

Dato : 14-11-02 19:18

Erik O skrev:

> "Meddelsen kunne ikke sendes.
> Nogle af modtagerne af denne meddelelse er ikke gyldige. Ret
> navnene.".

I den gruppe som omhandler Outlook Express vil du finde svaret.
f.eks.

Madsen.

Fra : Erik O

Dato : 14-11-02 20:21

> I den gruppe som omhandler Outlook Express vil du finde svaret.

vy.pbz_aqgfti.3vvf1v3.1@minserver.myftp.org>
> Med venlig hilsen
> Madsen.

Fedt, det var løsningen.
Tak for hjælpen til alle og tak for hintet om OE nyhedsgruppen .

Venlig hilsen
Erik