BoB R2 ikke i tin case?
Fra : Per Kristensen

Dato : 14-11-02 16:16

Kan nogen bekræfte at R2 BoB ikke er i den fede tin case?

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 15-11-02 02:24

> Kan nogen bekræfte at R2 BoB ikke er i den fede tin
> case?

Det er jeg bange for jeg kan. Jeg snakkede lige med Axel music, som har fået
R2 fra England, og den er i et pap case, og dvdoo mente at det nok blev det
samme når den blev frigivet herhjemme i december

Jeg har lige bestilt den hos Blackstar for 5 min siden, til lidt over en
plov, og billedet af den lignede heller ikke at den var i tin, men hul i
det, serien er stadig den fedeste nogensinde

Mvh MartinSjøstrand

Fra : Michael Westi

Dato : 14-11-02 17:56

Blackstar´ s udgave er også i pap. Åbentbart er de fleste reg.2UK versioner
i pap.
Dog købte jeg min hos Bensonsworld, og den var i tinbox.
Den udgave som sælges som reg.2DK vil også være tinbox. Men til en noget
saftig pris

Ps. Martin stil dit ur!!!!!!!!
--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant

Martin Sjøstrand <martinsjoestrand@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ar0f44$rdv$1@eising.k-net.dk...

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 15-11-02 03:07

> Dog købte jeg min hos Bensonsworld, og den var i tinbox.

Er den Reg2?

> Den udgave som sælges som reg.2DK vil også være tinbox. Men til en noget
> saftig pris

Det billigste er dvdoo med 750.- tror jeg, er den set billigere?

> Ps. Martin stil dit ur!!!!!!!!

Ups sorry, er gjort nu

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 15-11-02 03:10

> Ups sorry, er gjort nu

Bortset fra det, hvordan kan det være, at de indlæg jeg kan se fra jer
andre, har klokkeslet det siger mellem 07.16 - 08.56???!?!

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 14-11-02 19:13

Således skrev "Martin Sjøstrand" <martinsjoestrand@hotmail.com> i
dk.kultur.film Thu, 14 Nov 2002 18:09:31 -0800:

>Bortset fra det, hvordan kan det være, at de indlæg jeg kan se fra jer
>andre, har klokkeslet det siger mellem 07.16 - 08.56???!?!

Fra din header:

>Date: Thu, 14 Nov 2002 18:09:31 -0800

Du kører på USA-tid. Sæt din tidszone til Vesteuropa.

Knud
--
Crime and Punishment LITE(tm) by Fyodor Dostoevski:
A man sends a nasty letter to a pawnbroker, but later

Fra : Michael Westi

Dato : 14-11-02 22:30

Den er reg.2UK og med danske undetekster.

Tjek tidligere tråd i gruppen. Har skrevet en hel afhandling om netop denne
film...
Under titlen: BOB (opsummering af Q ang. denne udgivelse) d.6/11
nyhedsmeddelelse:R4ey9.699$zM6.2466@news.get2net.dk...

--

nyhedsmeddelelse:ar0l4u$1eo$1@eising.k-net.dk...

Fra : Per Kristensen

Dato : 14-11-02 17:58

"Martin Sjøstrand" <martinsjoestrand@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> plov, og billedet af den lignede heller ikke at den var i tin, men hul i
> det, serien er stadig den fedeste nogensinde

Surt at vi skal snydes for det i Europa. Til gengæld er den noget billigere
i R2.

Fra : Kevin

Dato : 14-11-02 21:15

> [...]
det
> samme når den blev frigivet herhjemme i december

Jeg forstår ikke at jeg allerede har modtaget BoB med posten i onsdag, og er
vildt harm over at den er i papkasse-udgaven ?

Jeg forudbestilte BoB Reg2 hos dvdoo i forrige uge
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=9253
- fordi jeg så en billede af tinbox-versionen samt til en lav pris af
kr.749.-, og at jeg ville få den leveret 3 december. Jeg troede dermed at
jeg ville få tinbox udgaven men har istedet fået papkassen, og hvorfor får
jeg den allerede nu når de skriver på deres website at den først udkommer
den 3-12-02 ? - Mærkligt!

Er jeg den eneste eller har andre oplevet samme?

--
Hilsen / Regards
Kevin Naess

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 15-11-02 08:44

> [...]
> jeg den allerede nu når de skriver på deres website at den først udkommer

Jeg ringede og snakkede med dem idag, og det jeg lige forstod, var vist at
den der kom herhjemme den 3 december, var den samme som UK udgivelsen, så de
kunne allerede få den på lager nu, de havde bare ikke nået at rette det inde
på siden. Jeg tror nok det var sådan, men du må ikke hænge mig op på det

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : KNL DtP

Dato : 14-11-02 18:48

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse

> Kan nogen bekræfte at R2 BoB ikke er i den fede tin case?

Har lige skrevet rundt til en række R2-forhandlere - primært i England - for at høre
om det virkelig kan passe at den ikke leveres i tin-cover. Nu må vi se hvad de
svarer...

.... sidder og overvejer om jeg skal købe den hos CD-WOW eller FE - der er kun spanske
undertekser (ikke engang engelske), men så får man også DTS og tin-cover. Tja, det er
en svær beslutning

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Luhmann

Dato : 14-11-02 23:19

> Kan nogen bekræfte at R2 BoB ikke er i den fede tin case?

Jeg modtog R2 Band of Brothers fra Amazon d. 9/11 i tin case til en samlet
pris inkl. levering, dansk moms (opkrævet hos Amazon) og kreditkortgebyr på
589,88 kr.

--
Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra : KNL DtP

Dato : 15-11-02 09:57

"Luhmann" <viskestykket@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg modtog R2 Band of Brothers fra Amazon d. 9/11 i tin case til en samlet
> pris inkl. levering, dansk moms (opkrævet hos Amazon) og kreditkortgebyr på
> 589,88 kr.

OK - det var jo ikke så galt, hvis 590 kr. er det samlede beløb....

Lige for at være sikker, var det denne du købte?

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00005UP86/ref=ed_best_h_1_4/026-9747327-765
8057

.... jeg synes nu det ligner et pap-cover - det var ikke hos .com du købte den, vel?

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Luhmann

Dato : 15-11-02 13:45

> [...]
47327-7658057
>... jeg synes nu det ligner et pap-cover - det var ikke hos .com du købte

Det er præcis den jeg har købt, omend billedet på siden er et andet end da
jeg bestilte den. Da jeg bestilte den var der et 2 dimensionelt billede af
fronten og jeg var ikke sikker på hvad jeg ville få, men den kom i tin-case.
Hvorvidt de er begyndt at shippe den i pap-æske tør jeg ikke sige, da det
rent faktisk ligner et papcover.

--
Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra : KNL DtP

Dato : 15-11-02 13:48

> Hvorvidt de er begyndt at shippe den i pap-æske tør jeg ikke sige, da det
> rent faktisk ligner et papcover.

Jeg har lige skrevet til Amazon da f.eks. Bensonsworld har udsolgt deres tin-cover
R2'er.

Hvordan var prisen 'fordelt'? Jeg kan se at den koster £45 ~ 525 kr. Hvordan med
porto og moms?

Takker!

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Luhmann

Dato : 15-11-02 14:10

> Hvordan var prisen 'fordelt'? Jeg kan se at den koster £45 ~ 525 kr.
Hvordan med
> porto og moms?

De 44,99 er inkl. 17,5 % engelsk moms, men du skal betale den danske moms
til Amazon. Så min faktura ser således ud:

Total price (excl. VAT) 444,49 (38,29£)
Shipping subtotal (excl. VAT) 20,78 (1,79£)
Subtotal (excl. VAT) 465,27 (40,08£)
VAT 116,32 (10,02£)
--------
Order Total 581,58 (50,10£)