Blackstar. Hvornår/hvor godt
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 15-11-02 01:55

Hejsa. Jeg har lige prøvet at foretage mit første køb hos Blackstar. De
havde Band og Brothers R2 til lidt over 500.- hvorimod de tager 900.- i Axel
Music, så det prøvede jeg. Nu er mit spørgsmål, hvor hurtigt kan jeg regne
med at få den leveret, kommer de pænt frem osv? og en anden ting, man skal
ikke betale mere end der står på deres side vel? der er ikke noget med moms
derfra, eller hur?

Desværre er R2 ikke i det fede tincase har jeg lige fundet ud af

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 14-11-02 16:06

Martin Sjøstrand wrote:
> [...]
> side vel? der er ikke noget med moms derfra, eller hur?
>
> Desværre er R2 ikke i det fede tincase har jeg lige fundet ud af

Min erfaring er normalt at filmene kommer to-tre dage efter jeg har bestilt
dem, og tilstanden plejer at være god. De eneste udgifter der er er porto,
men det har du jo set på deres hjemmeside. I gamle dage sendte de fra
Irland, ved ikke om de stadigvæk gør, eller om det nu er England, uanset så
er det indenfor EU's grænser, så der kommer ikke slem told eller moms på.
hygge,
Nicolai

Fra : Jan Richardy

Dato : 14-11-02 22:31

"Martin Sjøstrand" <martinsjoestrand@hotmail.com> wrote in message
> [...]
moms
> derfra, eller hur?
> Desværre er R2 ikke i det fede tincase har jeg lige fundet ud af

Jeg er også meget fristet til at gøre det samme. Hvad løb det samlede beløb
op i inkl. porto ?

---

Jan Richardy

Online portfolio & CV
http://www.richardy.dk

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 15-11-02 08:38

> Jeg er også meget fristet til at gøre det samme. Hvad løb det samlede
beløb
> op i inkl. porto ?

Det kostede 527.- jeg kan ikke huske om det var med eller uden porto

Mvh Martin Sjøstrand