LOTR: Special Edition Box Set - den med st~
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-11-02 14:05

Hej allesammen!

Se at få købt den version!
Wauw for en omgang mand!
Det var *den* version der sku' ha' været vist i biffen i stedet for den
anden!!!

Fik den ind ad døren her til formiddag, frisk fra Amazon.co.uk - uh det er
guf! Og med tonsvis af ekstraguf....nu daffer jeg altså, jeg skal ind og glo
film og doku-stof...*savle* Skal nok vende tilbage med mere, hvis det har
interesse.

MvH Aragorn_dk

Fra : Devast8or

Dato : 14-11-02 14:40

Bare lige for at være sikker (jeg synes nemlig ikke jeg kunne finde noget
brugbart på amazon.co.uk) - Den bliver sendt fra GB ikke? Så der ikke skal
betales mere end det amazon tager?

Iøvrigt ser jeg at der står runtime: 171 ved begge extended version pakerne.
Er de 171 ikke biograf versionen. Ext. ver. skulle da være ~210 ifølge de
fleste andre sites jeg har set.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-11-02 15:44

"Devast8or" <No@no.blowme> wrote in message
> [...]
>
> --
> Spamfilter activated
> To reach me via e-mail: ask me for an adress :)

-snip-

Hej Devast8tor.

Ifølge oplysningerne på boxen (medfølgende seddel/varedeklaration), er
Feature Run Time: Approx. 200 mins.

MvH Aragorn_dk

Fra : Devast8or

Dato : 14-11-02 16:11

Ok, det lyder godt. Men hvordan med extra udgifter, var der noget af det?

Devast8or

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-11-02 16:47

> [...]
>
> --
> Spamfilter activated
> To reach me via e-mail: ask me for an adress :)

Hej igen.

Du betaler hvad den koster på Amazon.co.uk, samt hvad de tager i forsendelse
fra England, og ikke en disse mere.
Jo, den bliver sendt fra England.

MvH Aragorn_dk

Fra : Devast8or

Dato : 14-11-02 18:24

Lækkert, den skynder jeg mig at bestille. Dog uden bogstøtterne, jeg er jo
ikke millionær :)

Tak for hjælpen.

Devast8or

Fra : David T. Metz

Dato : 18-11-02 17:35

Devast8or kalligraferede, i
> Lækkert, den skynder jeg mig at bestille. Dog uden bogstøtterne, jeg
> er jo ikke millionær :)

Fra Amazon.co.uk kommer du til at betale dansk moms... Det vil fremgå af
ordreskærmen inden du bekræfter endeligt - så vidt jeg husker (Amazon
opkræver den danske moms).

David

Fra : Devast8or

Dato : 18-11-02 18:51

Jeg droppede amazon og har bestilt den hos cdwow istedet. Så må vi se om er
bliver opkrævet ekstra når jeg henter den på posthuset.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : ML-78

Dato : 18-11-02 22:50

> Jeg droppede amazon og har bestilt den hos cdwow istedet. Så må vi se om
er
> bliver opkrævet ekstra når jeg henter den på posthuset.

Det gør der ikke, hvadenten du havde bestilt hos Amazon.co.uk eller
cd-wow.com. Forskellen er, at hos Amazon.co.uk bliver der lagt lidt ekstra
til den pris, man umiddelbart ser på siden pga. forskellen mellem dansk og
engelsk moms. Man ser dog det korrekte beløb ved checkout før man afsender
den endelige ordre, så der kommer ingen overraskelser.

ML-78

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-11-02 19:59

> [...]
>
> --
> Spamfilter activated
> To reach me via e-mail: ask me for an adress :)

Kiggede lige lidt på fakturatingen eller hva' sådan en hedder:

Fragt: 21,21 kr.
Pris: 361,45 kr.
Skat: 90,42 kr.

Totalt: 451,87 kr.

MvH Ara_dk

Fra : KNL DtP

Dato : 14-11-02 16:16

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse

> Wauw for en omgang mand!

Hvordan er "kvaliteten" af de et bogstøtter? Er det noget
fedtsten-look-a-like-plastic-haløj eller er den the real thing?

Hvor store er de egentlig (l x h x b)?

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-11-02 17:19

"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Hvordan er "kvaliteten" af de et bogstøtter? Er det noget
> fedtsten-look-a-like-plastic-haløj eller er den the real thing?

======

Kig her:

http://www.furnituretiger.dk/lotr1.htm

Billede med mål og materialeangivelse.

MvH Aragorn_dk

Fra : Devast8or

Dato : 14-11-02 18:26

Men hvad er Polystone? Jeg har set det flere steder på nettet da jeg ville
finde ud af hvad de var lavet af, men jeg har endnu ikke fundet ud af hvad
det er. Det står ikke i min ordbog og det står heller ikke på
dictionary.com, men da "Poly" betyder "mere end én" så kunne jeg tro at de
er lavet af flere forskellige slags sten, kan det mon passe? Måske én slags
sten indeni, og så er overfladen af en anden slags sten der er lettere at
lave konturer i...

Devast8or

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-11-02 19:02

> [...]
slags
> sten indeni, og så er overfladen af en anden slags sten der er lettere at

Hej igen.

Jeg var selv nysgerrig og fandt lidt om det på nettet - kan dog ikke huske
hvor da jeg ikke gemte urlen.
Men jeg fandt dog ud af at det er en slags polypropylen, altså plast.

MvH Ara_dk

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 15-11-02 04:37

> Men jeg fandt dog ud af at det er en slags polypropylen, altså plast.

Det satme det tungeste plast jeg har haft i hænderne så, der må være noget
andet indeni så

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-11-02 19:56

"Martin Sjøstrand" <martinsjoestrand@hotmail.com> wrote in message

> Det satme det tungeste plast jeg har haft i hænderne så, der må være noget
> andet indeni så
>
> Mvh Martin Sjøstrand

Hm, det er et eller andet med at molekyletætheden i plasten gør det
hammertungt - læste det på en eller anden industriplast-hjemmeside...jeg
skal kigge på det og google lidt når jeg har snorket lidt først.

MvH Ara_dk

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 14-11-02 17:28

Ca. størrelse på statuerne:
L10 x H15 x B5 (i cm)

Jeg vil sige at statuerne faktisk er rigtigt fede, så jeg er ikke ked af
have dem (selv om jeg egentlig ikke havde behøvet dem). De er lavet af noget
der kaldes 'polystone', ved ikke hvad det helt præcist er, men plastic er
det i hvert fald ikke. Sten er det af en eller anden art.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-11-02 17:20

> [...]
glo
> film og doku-stof...*savle* Skal nok vende tilbage med mere, hvis det har

Nåh jah - scannede osse lige oplysningerne på sedlen der fulgte løst med:

http://www.furnituretiger.dk/lotr_dvd.htm

MvH Aragorn_dk