En helt almindelig torsdag i Telebutikken
Fra : Snavox

Dato : 14-11-02 13:56

Hej gruppe.

Var på besøg i den lokale telebutik for at købe en Nokia 6610, som TDC
reklamerer med i deres e-butik på nettet.

Den havde ekspedienten godt nok ikke hørt om, og selv efter at ekspedienten
havde talt med den mobilanvarlige, kunne jeg heller ikke få oplyst, hvornår
den ville være at finde i butikken.

Fantastisk service: at reklamere med et produkt og så ikke en gang kunne
opgive en leveringsdato.

Ved nogen, om den fås andre steder på nuværende tidspunkt?

Venlig hilsen

Poul

Fra : Ian

Dato : 14-11-02 14:09

"Snavox" <chrispo@post6.tele.dk> wrote
> Ved nogen, om den fås andre steder på nuværende tidspunkt?

Hej Poul

Prøv evt hos BlueTel hvis de har en butik i nærheden af dig.
Den findes på deres hjemmeside. Der står ganske vist ikke helt tydeligt, at
de har den, men at den skulle være i handlen fra 3.kvartal i år, så de burde
vel sælge den...?
Det er i hvert fald mit bud.

Mvh Ian

Fra : MaRk

Dato : 14-11-02 14:15

6610 er ikke udkommet endnu.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-11-02 20:46

"Snavox" <chrispo@post6.tele.dk> wrote in

> Var på besøg i den lokale telebutik for at købe en Nokia 6610,
> som TDC reklamerer med i deres e-butik på nettet.

E-butikken har vist ofte tingene som de første - også før de fysiske
butikker har det.
Hvis du har set det i kataloget er det noget skidt at de ikke har
fået den, e-butikken er svjv ikke noget katalog for hvad de fysiske
butikker har.

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : Ian

Dato : 14-11-02 20:50

"Henrik Stidsen" <spamtrap@spammer.dk> wrote in message
> [...]
> Hvis du har set det i kataloget er det noget skidt at de ikke har
> fået den, e-butikken er svjv ikke noget katalog for hvad de fysiske

Det har du vist ret i. Har lige checket, og man kan rent faktisk sagtens
købe den i e-butikken. Der står intet om leveringsproblemer osv. Nu
bekrøftede jeg naturligvis ikke mit køb, men hele vejen indtil da, så det
fint ud

Mvh Ian

Fra : Brian Binnerup

Dato : 14-11-02 22:32

Pjat...

Der står da:

Leveringstiden på Nokia 6610 er ukendt.

Fra : Ian

Dato : 14-11-02 23:40

"Brian Binnerup" <ns-brian@binnerup.dk> wrote in message
> Pjat...
>
> Der står da:
>
> Leveringstiden på Nokia 6610 er ukendt.

Det er rigtigt. Hvis man klikker på "læs mere".
Jeg gik bare direkte til "køb" og kunne få lov at udfylde navn, adresse osv
og blev derefter smidt over på en side til betaling med kreditkort. Når man
går denne vej, står der ingenting om, at de ikke er leveringsdygtige.

/Ian