Ang. tidligere efterlysning af 80'er numre
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-11-02 12:47

Undskyld dette lettere OT indlæg, der henvender sig til en bestemt
person, som jeg ikke kan huske, hvem er.

For et par måneder siden spurgte du efter nogle numre fra starten af
80'erne. Jeg mente at kunne hjælpe med nogle af dem, men kunne ikke
komme til pladerne dengang. Nu har jeg fået lavet en liste - i første
omgang over mine maxier - som jeg har lagt op på min hjemmeside. Så hvis
du stadig ikke har fundet de eftersøgte numre, så send mig en mail, og
jeg vil sende dig adressen på hjemmesiden.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
ludvig@mail.dk

Fra : Lars Raaby

Dato : 14-11-02 19:24

Kim Ludvigsen skrev i et tidligere indlæg:

> [...]
> jeg har lagt op på min hjemmeside. Så hvis du stadig ikke har
> fundet de eftersøgte numre, så send mig en mail, og jeg vil

Må vi andre ikke se din side?

Lars Raaby

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-11-02 19:59

Lars Raaby wrote:

> Må vi andre ikke se din side?

Det var for at undgå at blive anklaget for at spamme gruppen, men ok -
dem der vil blive sure over at se adressen bedes gå videre til næste
indlæg NU.

Dem der vil se siden kan gå ind på http://80.196.130.137/musik.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Lars Raaby

Dato : 15-11-02 08:38

Kim Ludvigsen skrev i et tidligere indlæg:

> Dem der vil se siden kan gå ind på
> http://80.196.130.137/musik.html

Har du ikke noget med Queen?
De har da også udgivet maxier.

Lars Raaby

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-11-02 13:13

Lars Raaby wrote:

> Har du ikke noget med Queen?
> De har da også udgivet maxier.

Kun den ene, der er på siden (Back Chat). Og så er der mix-maxien
"Another one Madly", der blandt andet bygger på "Another one bites the
dust". Samlingen er en underlig blanding af musik jeg kan lide, og musik
som ikke blev solgt i min daværende importbutik.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-11-02 13:46

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> dust". Samlingen er en underlig blanding af musik jeg kan lide, og musik
> som ikke blev solgt i min daværende importbutik.

Og jeg skulle måske tilføje, at fraværet af mange gode numre, som burde
have været der, skyldes, at jeg var så dum at sælge dem, inden jeg fik
lagt dem fra til mig selv.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Lars Raaby

Dato : 15-11-02 17:48

Kim Ludvigsen skrev i et tidligere indlæg:

Jeg har 3 cder med Queen hvor der kun er maxier på. Jeg kan ikke
finde noget om dem nogen steder. Jeg købte dem får 4-5 år siden i
Tyskland til et kræmmermarkede. De hedder: The Ultimate "Queen"
Back Catalogue. Vol. 1,2,3 Kender du noget til dem?

Lars Raaby

Don´t feed the TROLL

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-11-02 18:56

Lars Raaby wrote:

> [...]
> Tyskland til et kræmmermarkede. De hedder: The Ultimate "Queen"
> Back Catalogue. Vol. 1,2,3 Kender du noget til dem?

Jeg kender dem ikke, men noget kunne tyde på, at det er bootlegs
(http://www.queenpicturehall.com/bootlegs/00backcat3.shtml).

Jeg har forresten endnu en "queen"-maxi. En rapudgave af "Another one
bites the dust" med Sugar Daddy.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Lars Raaby

Dato : 15-11-02 22:38

Kim Ludvigsen skrev i et tidligere indlæg:

> Jeg kender dem ikke, men noget kunne tyde på, at det er
> bootlegs
> (http://www.queenpicturehall.com/bootlegs/00backcat3.shtml).

Det er dem jeg har.

> Jeg har forresten endnu en "queen"-maxi. En rapudgave af
> "Another one bites the dust" med Sugar Daddy.
*) det kunne jeg ikke forstille mig det lyder godt.

Lars Raaby

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-11-02 23:05

Lars Raaby wrote:

> *) det kunne jeg ikke forstille mig det lyder godt.

Den er faktisk ret så fed.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Lars Raaby

Dato : 15-11-02 22:45

Kim Ludvigsen skrev i et tidligere indlæg:

> Jeg kender dem ikke, men noget kunne tyde på, at det er
> bootlegs
> (http://www.queenpicturehall.com/bootlegs/00backcat3.shtml).

Ved at kikke på siden kan jeg se at de cder jeg har er lavet i
Tyskland. Jeg mener jeg gav omkring 25 DM for dem alle 3

Lars Raaby