Min perser søger nyt hjem
Fra : MARIAN JUUL

Dato : 01-03-01 19:55

Jeg har fået allergi, derfor :

- Er der nogen, som kender nogen som vil give min lille Perser kat
et nyt hjem.

Det er en smuk Bicolor blå, hvid tortie (bryst og poter), meget blid,
rolig og kærlig.
Hun er fem år gammel. Og hun hverken river, kradser eller bider. Hun
"taler", og kan godt lide
at lege. .

Det må være et hjem uden mindreårige børn og hunde, da hun ikke er
vant til nogen af delene. Hun er sky og bange, og gemmer sig hvis der
er børn som løber rundt.

Et hjem hvor der er tid og overskud til at hygge med Sippe-Line, da
hun elsker /kræver at blive børstet, og nusset. Og da hun er en
Perserkat kræves der også en god gennembørstning hver dag, så pelsen
ikke filtrer sammen.

Det er en absolut indekat.

Har Stambog og er oprindelig en udstillingskat.

ying@get2net.dk

Hilsen
Marian

Tlf. 4362 0044 .
(Telefonsvarer)

Kærlig hilsen fra
Marian

<^> <(*¿*)> <^>
ying@get2net.dk
43620044
mobil 26704944

Fra : Janne Thielke

Dato : 01-03-01 23:14

Hej med dig.

Jeg har en penneveninde som selv har persere, og hun vil måske give din kat
et godt hjem. Hun Hedder Anita, og har tlf.

86443523