Hurra 1 år
Fra : Morten Skjershede

Dato : 14-11-02 10:36

I dag er det min føs´dag...jeg bliver 1 år.
Mine mennesker siger jeg er en "rigtig dame" nu..
Jeg har fået en dejlig ny kurv..som jeg bruger mest, men de andre får også
lov at ligge i den.
Vi skal holde føs'dag..med ekstra godbidder...uhmmm
jeg glæder mig..

Føs'dag miau..fra Grazilia..

--
Morten A Skjershede

www.dk-yeoman.dk
mass@dk-yeoman.dk
Yeoman Dk Cornish Rex & Hellig Birma
Dannebrog Gruppen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-11-02 10:40

"Morten Skjershede" <mass@dk-yeoman.dk> wrote in message
> [...]
> lov at ligge i den.
> Vi skal holde føs'dag..med ekstra godbidder...uhmmm

===

Hej Grazilia!

Rigtig hjertelig tillykke med fødselsdagen!

MvH Aragorn_dk

Fra : Mette Jensen

Dato : 14-11-02 12:16

Tillykke med dagen!

Får man massere af god mad på sin fødelselsdag? Jubi!!!
For min mor siger at det snart er min og lillesøsters fødselsdag.

Ha´en forsat god dag.

Kattenøs Kashmir

www.miacis.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 14-11-02 15:05

Hej
Et stort TILLYKKE med din første fødselsdag!
Vi håber at du fik noget ekstra lækkert at spise.
Hilsen Vibeke og Battlefield-misserne

Fra : Pernille Scharff

Dato : 14-11-02 15:20

Tillykke Grazilia - fra pelsklumperne Silk, Ce'Nedra, Polgara og Choko der
aldrig har set så'n en skaldet kat før *G*

Fra : Broxgaard

Dato : 14-11-02 16:57

> [...]
> lov at ligge i den.
> Vi skal holde føs'dag..med ekstra godbidder...uhmmm

Tillykke med dagen

Ønske du af Miss Candy
www.anti-bums.dk