MS Windows
briani 27239
ang.: cdr4_2k og cdralw2k
Fra : Søren H Nielsen

Dato : 14-11-02 10:35

Hej jeg har lidt problemer med disse to drivere cdr4_2k og cdralw2k
Hvordan kan det være at XP deaktiverer dem ??
Hvad kan jeg gøre ??

Jeg har fået et tip om at jeg kan gøre dette:
Boot from your Win2000 cd and choose the repair option to go into the
recover console
cd system32
cd drivers
rename cdralwnt.sys cdralwnt.old
rename cdr4vsd.sys cdr4vsd.old
rename cdralw2k.sys cdralw2k.old
rename cdr4_2k.sys cdr4_2k.old
exit

Reboot

Mon det virker ???

På forhånd tak for hjælpen
MVH / Søren H. Nielsen

Fra : Sune

Dato : 15-11-02 11:37

"Søren H Nielsen" <sorenhn@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej jeg har lidt problemer med disse to drivere cdr4_2k og cdralw2k
> Hvordan kan det være at XP deaktiverer dem ??
> Hvad kan jeg gøre ??

De deaktiveres formentlig fordi versionen ikke er kompatibel med XP (eller
win2000)

Jeg havde kun problem med cdralw2k.sys.
Men jeg slettede blot filen fra c:\windows\system32\drivers

Herefter slettede jeg alle forkomster af cdralw2k i registreringsdatabasen.

Herefter forsvandt problemet.

--
vh Sune
http://www.danmc.dk