Login lavet i html skal værer nemt
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 14-11-02 09:49

hejsa

jeg skal lave et login til min www side.
det skal værer nemt at lave og bruge.
når jeg lukker mig ind kommer jeg ind på en side hvor jeg har skrvet en
tekst på.
den skal jeg kunne rette i, det er en text da er offlige for folk så jeg
skal barer bruge et lille script til noget password og user.
Sikkerhed skal værer der men betyder ikke det helt storer.

håber at da er nogle da kan hjælpe mig

hilsen thomas

Login lavet i html skal værer nemt

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 14-11-02 10:01

her er jeg igen

Det skal værer i html.
jeg har ikke asp eller noget andet.
men side ligger på sol og jeg mener ikke at man har ret til så meget der.

Fra : Hintzmann

Dato : 14-11-02 11:01

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> wrote in message
> her er jeg igen
>
> Det skal værer i html.
> jeg har ikke asp eller noget andet.
> men side ligger på sol og jeg mener ikke at man har ret til så meget der.

Her er en mulighed.
http://users.cybercity.dk/~dsl58854/testcenter/js/jslogin/index.html

Det man skriver bruger den som mappe til filen index.html

Ret simpel men ikke særlig køn.