Pakkekalender til pige på 10 mdr.
Fra : Kenneth

Dato : 14-11-02 09:35

Hej NG.

Jeg ved godt at der måske sidder nogen og tænker hvad har hun dog gang i når
jeg vil lave en pakke kalender til et barn på 10 mdr.
Men det er altså mit ønske.
Nå, men mit spørgsmål er hvad kan man finde på at hænge på pakkekalendern?
Det skal bare være 24 små ting.
Slik skal det ihverfald ikke være.
Er der nogen der ligger inde med nogle ideer??

Håber meget på at der er nogen der vil komme med et svar...

JJ

Fra : fruSkrap

Dato : 14-11-02 10:40

"Kenneth" skrev d. 14-11-02 09:35 dette indlæg :
> [...]
> Slik skal det ihverfald ikke være.
> Er der nogen der ligger inde med nogle ideer??
>
> Håber meget på at der er nogen der vil komme med et svar...

Hej !
I den alder er det nok mest papiret og båndet, der har den store
interesse.
Mit forslag går ud på at købe en æske duploklodser og pakke klodserne
ind enkeltvis.
med venlig hilsen
fru Skrap

http://www.kandu.dk/

Fra : Dorthe Eshington

Dato : 14-11-02 10:31

JJ Skrev: Hej NG.

[...]

Hej JJ:

Nu ved jeg jo ikke hvad prisklasse, du tænker i, men hvad med lidt duplo
ting ? Jeg kan huske, at mine piger godt kunne lide mange af duplo tingene
på det tidspunkt. Man kan jo købe en kasse og så dele ud over flere dage. Og
ellers måske Brios træklodser, de kan jo også deles ud over flere dage.
Ellers små bolde i sjove farver og former, små pegebøger, små bamser, og så
er det vist ved at slippe op med ideer fra mig.

God fornøjelse.

Hilsen Dorthe

Fra : Musen

Dato : 14-11-02 11:32

Hej
Jeg synes bestemt ikke det er fjollet, for jeg har tænkt mig at gøre det
samme for vores søn som er 10½ mrd
Desværre har jeg endnu ingen ide´er udover det jeg selv har købt: En lille
bold med Peter Plyds, en pegebog, en badeand, en babybadering til når vi er
i svømmehallen og et par nye hjemmesko (det manglede han lige
Jeg håber der kommer nogle ide´er til dig som jeg kan stjæle, for 24 små
ting til sådan en lille fyr er faktisk ikke nemt
God fornøjelse med Jeres pakkekalender
Venlig hilsen Mia

Fra : Henriette

Dato : 14-11-02 11:41

Hejsa

Som andre skriver : Duploklodser og andre klodser pakket ind. Måske en
plastickop, nu de skal til at drikke selv, en ske, en hagesmæk, sokker, en
sut.
Jeg ved godt at nogle af tingene er praktiske, men sådan har vi bl.a. gjort
det til vores datter på 14 mdr. Og alene glæden ved at hive i papiret er
stor..........

Henriette

P.S. I øvrigt kan det være en god idé at tjekke diverse 10,-kr. bikse
(Zebra, Tiger eller hvad de nu hedder). De har netop kopper o.lign. ting.

Fra : Anja

Dato : 14-11-02 14:38

Du skal da gøre som du har lyst til!
Hvad med nogle små pakker rosiner.
Anja

Fra : Gitte Jahns

Dato : 14-11-02 15:02

"køleskabsmagneter, juleklistermærker af den slags man kan sætte på vinduet
eller køleskabet og så fjerne igen, et lyttebånd,en lille dukke og tøj...
kan pakkes i mange pakker, små hårelastikker eller spænder,pixibøger,
fingermaling og et lille lærred ( kunne måske bruges til en julegave til en
af bedsterne....9 service i plast til at lege med -kopper kande osv., et
billede til værelset, rosinpakker,og pebernødder

God fornøjelse
Gitte Jahns

Fra : Jeppe & Christina

Dato : 15-11-02 12:12

Hej!

Hvad med at lave nogle små klodser, med forskellige former for stof ( læder
m.v. ) lidt alá et sansetæppe.
Hvis man laver dem så de kan stables, og nogle af dem med en
klokke/bjælde/ris i. Skulle der være til en god gang morskab.
Held og lykke
Waldstrøm