Er der slet ingen
Fra : Martin

Dato : 14-11-02 01:19

Er der slet ingen der ved hvordan jeg fikser mit problem med chromeless
window, eller nægter alle bare at besvare mit spørgsmål.

- Martin

Fra : Miccel

Dato : 14-11-02 08:27

> Er der slet ingen der ved hvordan jeg fikser mit problem med chromeless
> window, eller nægter alle bare at besvare mit spørgsmål.

Jeg gætter på det første.

Prøv div. søgemaskiner.
Ud af de mange links, fandt jeg f.eks. denne her:
http://www.siteexperts.com/tips/techniques/ts05/page1.asp

Måske skulle du overveje en alm. js-popup. Chromeless window dur alligevel
ikke på min Opera6.04 eller Mozilla/NS6.2.

Hilsen Miccel.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin

Dato : 14-11-02 15:17

Nu er chromeless window også beregnet til Microsoft Internet Explorer, så
bruger af anre browser må vælge at se siden på den almindelig måde

- Martin

Fra : Miccel

Dato : 14-11-02 17:57

> Nu er chromeless window også beregnet til Microsoft Internet Explorer, så
> bruger af anre browser må vælge at se siden på den almindelig måde

Det må du jo så gøre målgruppen opmærksom på

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-11-02 22:32

"Martin" <mpetersendk@yahoo.dk> skrev :

>Nu er chromeless window også beregnet til Microsoft Internet Explorer, så
>bruger af anre browser må vælge at se siden på den almindelig måde

Og det virker ikke i IE 6 med sp1.

Fra : christina

Dato : 15-11-02 10:02

> Og det virker ikke i IE 6 med sp1.
> --

Men noget tyder til gengæld på at Microbians har lavet et patch...
Jeg har dog forgæves forsøgt at finde dette patch - så hvis nogen ved hvor
det kan findes,
vil jeg gerne høre om det.....

http://216.239.37.100/search?q=cache:d2riHcsIYZ0C:www.dhtmlshock.com/forum2/
topic.asp%3FTOPIC_ID%3D2660+chromeless+window+patch&hl=da&ie=UTF-8
(-se indlægget nederst på siden)