Nokia 8850 Lydproblemer
Fra : Kim Madsen

Dato : 14-11-02 00:26

Hej jeg har en Nokia 8850. Den kan ringe op og modtage opkald, sende sms,
det hele virker undtaget, jeg kan ikke høre en lyd i den og andre kan ikke
høre hvad jeg siger, med mindre jeg bruger headset. Er det ikke usandsynligt
hvis både mikrofon og højtaler skulle være røget, hvis nogen har en ide
eller to, om hvad der kan være galt bliver jeg glad for at høre dem.
Jeg har tidligere spurgt om hjælp, og der var en der var så venlig at komme
med det bud, at den switch der afbryder mikrofon og højtaler når man sætter
stikket i til headsettet, hænger. Men den registrere når jeg bruger
headsettet og når jeg tager det fra igen, jeg
har prøvet at tage hele det stik ud, hvor headset og ladestik sættes i, og
det virker stadig ikke. Så mon ikke problemet ligger et andet sted?
Venlig Hilsen Kim